Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
Travelocity
Beoordeeld op 22 november 2020

Heel gastvrije uitbaters die hun klanten echt in de watten willen leggen (en ook hun huisdier). Mooie kamers en een lekker ontbijt. Een grote troef is ook de recreatieruimte met een kikkertafel, een pooltafel en een keuken waar je zelf iets kan voorzien voor je avondeten.
Een echte aanrader ook al is het gelegen naast het vliegveld van Oostende. Laat je hierdoor niet afschrikken, want binnen hoor je hier niets van. Alles is heel goed geïsoleerd.

Kamertip: De kamers op de gelijkvloers hebben een eigen terras met meubilair
Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 8 september 2020 via mobiele applicatie

We verbleven met ons gezin ( 2 jonge kids) voor 3 nachten.
Ideale uitvalsbasis voor weekend aan de kust.
Heel rustig gelegen, op wandelafstand van de kust (15min.) en van enkele lekkere restaurants.
Mooie en ruime familiekamers. Kids konden apart slapen. Fijn terras.
Zeker pluspunten voor de gastvrijheid en zeer gevarieerd ontbijt.
Een adresje voor iedereen, top!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 21 juli 2020

Heel mooie en rustige kamer, lekker ontbijt, heel lieve en behulpzame gastvrouw en haar familie en een heel fijne omgeving ondanks de luchthaven Oostende waar je echt geen hinder van hebt . Een dikke aanrader en wij komen zeker terug

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 14 juli 2020

Warm onthaal door vriendelijke eigenaars. Zeer mooie volledig modern ingerichte kamer. Zeer lekker ontbijt. Grote parking en veilig stellen van de fietsen. Rustig gelegen ondanks de luchthaven. voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 12 maart 2020 via mobiele applicatie

De eerste keer dat we een B&B boekten, en dat hebben we ons niet beklaagd! Een spontaan onthaal door de gastvrouw die ons meteen een rondleiding gaf en de kamer was ‘the final touch’: zeer ruim en stijlvol ingericht, met terras en een weids zicht.
Alhoewel vlak naast de luchthaven hebben we hiervan geen enkele hinder ondervonden. s Morgens werden we verwend met een uitgebreid ontbijt. Dit is echt een aanrader om kort bij Oostende te logeren en toch te genieten van een zalige rust.

Datum van verblijf: maart 2020