Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 108
Vio.comUS$ 108
eDreamsUS$ 108
Agoda.comUS$ 109
TripadvisorUS$ 108
StayForLong
Beoordeeld op 24 juli 2022 via mobiele applicatie

De kamer werd niet optimaal proper gemaakt, we vonden soms nog pluisjes terug en handdoeken werden ook niet regelmatig ververst, ontbijt was wel goed, alles was aanwezig.
spijtig dat we 1 nacht te weinig waren geboekt voor de parking, personeel was heel vriendelijk en behulpzaam

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 20 juni 2022

Ontvangst en verdere bediening zeer vriendelijke, met de glimlach en professioneel. De kamer was mooi gerenoveerd, voldoende groot met aparte wc en badkamer. Een TV en een frigo waren ook aanwezig. Het ontbijt was lekker en verzorgd met voldoende keuze. Tijdens de avond kan je in de bar verpozen met een lekker drankje aan eerlijke prijzen. Minpuntjes; kamer was zeer warm ondanks frissere buitentemperaturen zonder zon en een beetje geduld bij liftgebruik tijdens spitsuur (ontbijtmoment) Bij een volgend bezoek aan Oostende kom ik zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 5 mei 2022

Het is een fijn hotel met schone en nette kamers.
De kinderen vonden het stapelbed geweldig!
Het hotel is prima te vinden en verderop is een parkeer gelegenheid onder de grond. Het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt is ook goed verzorgd.
Personeel houd zich nog keurig aan corona maatregelen bijv door gebruikt bestek bij het opdienen van ontbijt meteen op te ruimen en dergelijke.
De overnachting is ons goed bevallen.

Kamertip: rustige kamer op de begane grond
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 31 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel op een ideale locatie om eventjes op adem te komen. (Op 5 minuten wandelen van de dijk en het strand)

Ikzelf had een kamer die ideaal is voor een persoon die alleen reist.

Op het ontbijt heb ik ook niks is op te merken, wanter is een ruime keuze uit diverse broden, pistolets, ontbijtkoeken, enz. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 maart 2021 via mobiele applicatie

Terug van een wk in Oostende. Hotel princess is heel goed gelegen nabij de zeedijk en op wandelafstand van het station. Wij hadden een superior kamer op de zesde verdieping, een mooie en heel propere kamer met een groot balkon er stonden evewel geen stoelen of een tafeltje maar ik veronderstel dat dit in de zomer wel het geval zal zijn. Vriendelijk personeel en een heel goed ontbijt door corona evenwel op de kamer te nuttigen. Verder kon je gemakkelijk in de buurt eten afhalen en in je kamer nuttigen, in het hotel kan je gebruik maken van borden, bestek enz..om mee te nemen naar je kamer, verder waren er ook 2 microgolf ovens aanwezig. Het is zeker een aanrader en we komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: maart 2021