Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
Beoordeeld op 5 mei 2022

Het is een fijn hotel met schone en nette kamers.
De kinderen vonden het stapelbed geweldig!
Het hotel is prima te vinden en verderop is een parkeer gelegenheid onder de grond. Het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt is ook goed verzorgd.
Personeel houd zich nog keurig aan corona maatregelen bijv door gebruikt bestek bij het opdienen van ontbijt meteen op te ruimen en dergelijke.
De overnachting is ons goed bevallen.

Kamertip: rustige kamer op de begane grond
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 31 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel op een ideale locatie om eventjes op adem te komen. (Op 5 minuten wandelen van de dijk en het strand)

Ikzelf had een kamer die ideaal is voor een persoon die alleen reist.

Op het ontbijt heb ik ook niks is op te merken, wanter is een ruime keuze uit diverse broden, pistolets, ontbijtkoeken, enz. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 maart 2021 via mobiele applicatie

Terug van een wk in Oostende. Hotel princess is heel goed gelegen nabij de zeedijk en op wandelafstand van het station. Wij hadden een superior kamer op de zesde verdieping, een mooie en heel propere kamer met een groot balkon er stonden evewel geen stoelen of een tafeltje maar ik veronderstel dat dit in de zomer wel het geval zal zijn. Vriendelijk personeel en een heel goed ontbijt door corona evenwel op de kamer te nuttigen. Verder kon je gemakkelijk in de buurt eten afhalen en in je kamer nuttigen, in het hotel kan je gebruik maken van borden, bestek enz..om mee te nemen naar je kamer, verder waren er ook 2 microgolf ovens aanwezig. Het is zeker een aanrader en we komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

Sobere maar propere en aangename kamers; je krijgt precies waarvoor je betaalt. Ideale locatie in Oostende; enkele meters van dijk, dichtbij vele en goede restaurants. Parkeer mogelijkheden bij hotel of in de buurt. Ontbijt was prima, zelfs in corona tijden. Uitstekende Prijs/kwaliteit .Kom hier zeker terug bij volgende Oostende bezoek.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 10 juli 2020

Zéér proper hotel, vriendelijk personeel, lekker vers ontbijt.
Mooi, verzorgde kamers. Zag eruit alsof alles pas geverfd was.
Coronamaatregelen werden zéker nageleefd. Ontsmettingsgel bij receptie, alsook voor ingang van eetzaal. Verplaatsingen naar eetzaal en in de eetzaal zelf verplicht met mondmasker. Wachten tot personeel je tafeltje toewijst en bediening van verse etenswaren door personeel achter plexiglas. Gaf een veilig gevoel !

Datum van verblijf: juli 2020