Beoordeeld op 7 maart 2021 via mobiele applicatie

Terug van een wk in Oostende. Hotel princess is heel goed gelegen nabij de zeedijk en op wandelafstand van het station. Wij hadden een superior kamer op de zesde verdieping, een mooie en heel propere kamer met een groot balkon er stonden evewel geen stoelen of een tafeltje maar ik veronderstel dat dit in de zomer wel het geval zal zijn. Vriendelijk personeel en een heel goed ontbijt door corona evenwel op de kamer te nuttigen. Verder kon je gemakkelijk in de buurt eten afhalen en in je kamer nuttigen, in het hotel kan je gebruik maken van borden, bestek enz..om mee te nemen naar je kamer, verder waren er ook 2 microgolf ovens aanwezig. Het is zeker een aanrader en we komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

Sobere maar propere en aangename kamers; je krijgt precies waarvoor je betaalt. Ideale locatie in Oostende; enkele meters van dijk, dichtbij vele en goede restaurants. Parkeer mogelijkheden bij hotel of in de buurt. Ontbijt was prima, zelfs in corona tijden. Uitstekende Prijs/kwaliteit .Kom hier zeker terug bij volgende Oostende bezoek.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 10 juli 2020

Zéér proper hotel, vriendelijk personeel, lekker vers ontbijt.
Mooi, verzorgde kamers. Zag eruit alsof alles pas geverfd was.
Coronamaatregelen werden zéker nageleefd. Ontsmettingsgel bij receptie, alsook voor ingang van eetzaal. Verplaatsingen naar eetzaal en in de eetzaal zelf verplicht met mondmasker. Wachten tot personeel je tafeltje toewijst en bediening van verse etenswaren door personeel achter plexiglas. Gaf een veilig gevoel !

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 26 juni 2020

We verbleven hier voor 1 nacht in een standaardkamer. Prima ligging op enkele meters van de zeedijk en dicht bij het centrum. Onthaalruimte, restaurant en bar waren coronaproof. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. De standaardkamer was netjes en bevat alle noodzakelijke comfort. Ontbijtbuffet met ruime keuze. Verhouding prijs/kwaliteit is OK.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 26 februari 2020

Hoewel het hotel in eerste instantie een beetje verouderd aandoet, hebben we er een topverblijf gehad. Het hotel ligt in een rustige zijstraat op amper 200 meter van de dijk en dichtbij het centrum. Wij hadden een ruime 4 persoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen) met een tussendeur. De kamer was netjes. Op beide kamers hadden we een (kleine) televisie met alle mogelijke Belgische en buitenlandse posten. We beschikten over een ruime badkamer met een zeer ruim bad en een aparte wc. (top!) De kamer bezat niet veel charme maar was wel in orde, hygiënisch en functioneel. het enige minpuntje vond ik dat de bedden aan de smalle kant waren. het ontbijt was gewoonweg super. Ik heb in reeds veel hotels gelogeerd maar nog nooit zo'n diversiteit aan broodjes gezien: sandwiches, krakers, zwart brood, bruin brood, wit brood, krentenbrood, allerlei koffiekoeken, croissants...Ook voldoende beleg, yoghurt, fruit, cereals,....Echt een erg goed ontbijt in een gezellige ruimte. Net buiten de ontbijtruimte bevindt zich een kinderspeelkamer, wat erg handig was voor de kinderen. Deze kinderspeelkamer is ook te zien vanuit de bar die elke dag open was tot 12h. Wij waren zeer tevreden over dit hotel. Minpuntje. Ze hebben geen privéparking, dus we parkeerden op het naburige Mijnplein (een 300 meter verwijderd van het hotel) waar we voor een volledige dag 25€ 40 kwijt waren.

Datum van verblijf: februari 2020