Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Na ons eerste weekend hier wisten we het meteen. Hier komen we terug. Voor ons één van de weinige hotels in Oostende die eigenlijk écht een halve ster meer waard zijn dan vermeld. Gemoedelijk, rustig, mooi en degelijke kamers aan een zeer redelijke prijs. Het ontbijt is dik in orde.. en dat alles zie je aan de bezetting: tijdig reserveren is de boodschap. Ook buiten het seizoen (dat is wanneer wij gaan). De kamers zijn voldoende ruim en degelijk. De ligging is goed, in een zijstraat van de dijk. Vlak aan de gekende oranje Quinze-blikken. Wij blijven teruggaan.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 7 mei 2019

Mooie ruime kamer met dito badkamer en balkon. Separaat toilet hetgeen erg prettig is. Fietsen konden gratis gestald worden in de parkeergarage. Het ontbijt was prima verzorgd en het personeel in het hele hotel was bijzonder aardig en behulpzaam. Enige minpuntje is dat je in bad moet douchen.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 14 april 2019

Het hotel heeft een uitstekende ligging dicht bij het strand. Onze kamer gaf uitzicht op zee. Ruime, rustige en zeer hygiënische kamers. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Heel vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 19 maart 2019

super locatie, vriendelijk personeel, zeer lekker ontbijt, mooie verzorgde en ruime kamer met balkon en zijdelings zeezicht, rustig, geen lawaai en koffie, thee en water op de kamer ter beschikking, vlakbij strand en winkelstraat

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 30 november 2018

Hotel niet ver van de dijk. Makkelijk te bereiken vanaf het station. Slechts 1 nachtje gebleven na evenement in het Kursaal. Zeer goed geslapen. Prima bed. Ontbijt fantastisch; de koffiekoeken waren lekker. Goeie verhouding prijs/kwaliteit. Vriendelijke mensen aan de receptie. Leuk detail : het toilet bevond zicht niet in de badkamer.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde alleen