Vio.com
Etrip
StayForLong
Beoordeeld op 8 augustus 2022

Wij hadden een kamer op de 10de verdieping net naast de machinekamer van de lift. Er was geen airco en de kamer was ontzettend warm. Wij betaalden 320 euro voor 2 overnachtingen (inclusief ontbijt) en hebben verschrikkelijk slecht geslapen. Het ontbijt daar kan ik niets over zeggen, want dat was wel goed.

Kamertip: zeker niet kamer 95 nemen !!!!!! geen airco, heel warm en naast de machines van de lift
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 3 maart 2022

Zoals hun site vermeld is het een kleine kamer. Zeker geen overdreven vermelding met een afschuwelijk uitzicht terwijl ze aan de hoek van de haven en winkelstraat ligt. Nu kan natuurlijk niet iedereen een mooi uitzicht hebben. Maar waar ik het meeste in ontgoocheld ben is dat we bij boeking vermeld hebben dat deze vakantie geboekt was voor de 18 de verjaardag van mijn dochter. Deze vermelding hebben ze nog eens bevestigd bij het inchecken en toch hebben ze NIETS gedaan. Zij was de dag van aankomst jarig en we zijn met 5 personen blijven overnachten in 3 verschillende kamers. Toch wel een kleine attentie waard dan hé. De vriendelijkheid van de receptioniste en uitstekende ontbijtbuffet heeft de wonden wat geheeld

Kamertip: Kamer kiezen eindigend op 5 dan heb je mooi uitzicht en niet gelegen naast de lift die toch lawaaihinder geeft
Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 1 maart 2022

We boekten een kamer en kregen kamer 18 toegewezen. Die ligt op de eerste verdieping .. naast een gigantische ventilatiekoker. Deze maakte heel de nacht door lawaai. Van een rustige nacht was geen sprake. De kamer mag dan nog zo proper zijn en het personeel zo vriendelijk, zelfs het ontbijt was dik in orde .. maar de essentie van een hotel is toch dat je er kan slapen en dat was niet het geval.

Kamertip: Vraag een kamer die niet naast een ventilatiekoker ligt
Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 25 oktober 2021

Hotel is prima gelegen. Ik kreeg als single (weer maar eens) een kamer vlak naast de lift wat heel storend is. De badkamer is prima maar de douchedeur sluit niet volledig met gevolg dat er water op de badkamervloer dreef en ook onder de deur door naar de kamer. (niet fijn)
De haardroger werkte nauwelijks.
Het ontbijt is divers maar afbakbroodjes en voorgebakken croissants noem ik niet echt de fijne kwaliteit.
Oké hotel maar geen hoogvlieger

Kamertip: Vraag een kamer ver van de lift
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 20 oktober 2021

Receptie was voor ons helemaal in orde, receptioniste en nodige info. Hadden een kamer (comfort ) op zesde verdieping, niet zo groot, maar was netjes en volledig in orde, perfect voor een kort verblijf. Bed met uitstekende matras. Badkamer eerder klein, maar niets negatief, alles aanwezig en goed werkend. Aangename en klare ontbijtruimte . Enkel een kleine bemerking over pistolets, hadden wat verser gemogen ( niet meer zo krokant) , maar alles samen was dit een ontbijtaanbod dat volledig voor een 3* hotel voldoet, meer dan keuze genoeg van goede kwaliteit . Van (weinige) negatieve punten, tekortkomingen die ik las in vorige beoordelingen heb ik niets gemerkt. Hotel dat zowel voor jongere als oudere mensen kan passen . Tenminste als de lift niet zou uitvallen ( wat we niet het geval was voor alle duidelijkheid), want er i s er meer één , als je dan naar de hoogste verdiepingen moet…maar dat zal dan wel nooit te voorzien zijn, dus samengevat een prima 3* hotel dicht bij station voor wie met de trein reist .

Datum van verblijf: oktober 2021