Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 96
Booking.comUS$ 180
eDreamsUS$ 96
TravelocityUS$ 96
Orbitz.comUS$ 96
CheapTicketsUS$ 96
Beoordeeld op 11 oktober 2021

In het centrum van Oostende boekten wij bij Hotel Burlington en dat bleek zeer goed. Het gekozen penthouse was heel ruim, uitermate proper en uitgerust met alle voorzieningen. Heerlijk extra breed boxspring bed, diverse kasten, LED-TV. In de tussengang beschikten wij over een Nespresso koffieapparaat, waterkoker, microgolfoven, kleine frigo en ook daar diverse kasten. Aan de overzijde een ruime badkamer met ligbad, lavabo en toilet. In de living een 2de LED-TV, grote sofa, tafel en stoelen. Als extra was het privé-zonneterras met zicht op de haven en de ganse stad zeker niet te versmaden.

Over het personeel kan ik maar 1 ding zeggen “super”. Uitstekende ontvangst, zeer vriendelijk, gemotiveerd, behulpzaam en bekwaam. Zoals verwacht was het ontbijt uitgebreid en supervers.
Dit hotel is zeker zijn *** waard. Om naar **** te groeien moet wel airco worden geïnstalleerd.

Kamertip: Gezien het geringe prijsverschil boekten wij een penthouse met terras
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 1 augustus 2021

Ik vind het zeer jammer dat ik geen positieve review kan schrijven over dit hotel. 5 jaar geleden verbleef ik hier voor het eerst met mijn partner en sinds dan bevelen we dit hotel aan aan al onze vrienden. In 2016 waren we onder de indruk van de mooie, nette kamer met goede bedden. Ook het ontbijt was toen tiptop in orde. We keken dan ook enorm uit naar ons verblijf.

Kamer
Dit maal verbleven we in een kamer op de eerste verdieping (handig, want er is maar 1 lift aanwezig in dit hotel). Bij het betreden van de kamer werden we een eerste maal teleurgesteld. De kamer rook naar sigaretten, terwijl er nota bene een bordje hangt dat roken in de kamer leidt tot een boete van 250 euro.
Over het algemeen kunnen we stellen dat de kamer aan een update (verouderde badkamer; kapotte lampen die niet vervangen werden) toe is. Terwijl we vorige keer zo onder de indruk waren van de bedden, moesten we nu vaststellen dat ook hier niet in geïnvesteerd werd. Wij werden beiden geradbraakt wakker. Om 4u18 werd er aangebeld aan de voordeur en ook dat was duidelijk hoorbaar in onze kamer boven de inkom.

Onderhoud
De kamer was vrij proper. Wij hebben op onze eerste (en uiteindelijk enige) avond pizza laten leveren en op de kamer opgegeten omdat er door de COVID-maatregelen geen eetgelegenheid meer beschikbaar was in de buurt. De pizzadozen met overschot pizza werden echter niet meegenomen door het onderhoudspersoneel.

Ontbijt
Na een slechte nacht keken we uit naar het ontbijt, want ook dit was vorige keer excellent. Nu moesten we echter vaststellen dat het aanbod beperkt was (mogelijk door COVID-19) en de kwaliteit ondermaats. Vorige keer was mijn partner lyrisch over de koffie en nu vertelde hij dat de koffie niet drinkbaar was. Daarenboven waren de pistolets enorm taai. Opnieuw werden we teleurgesteld.

Dit alles maakt dat we onze trip voortijdig hebben afgebroken en na 1 nacht uitgecheckt hebben. We hebben niet om een andere kamer gevraagd omdat er op de balie een bordje "volzet" stond en we ervan uit gegaan zijn dat er geen andere kamer beschikbaar was. De dame aan de receptie was heel vriendelijk en zei dat als we onze opmerkingen op mail zouden zetten, we nog een compensatie zouden kunnen krijgen. Bij thuiskomst hebben we onze grieven op mail gezet. We zijn nu 2 weken verder en kregen geen enkele reactie. Zeer jammer! Wij zullen volgende keer voor een ander hotel kiezen.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 3 juli 2021 via mobiele applicatie

Voor de eerste keer alleen als koppel op hotel te gaan is dit zeker aan te raden. Dit hotel heeft een zeer vlotte en vriendelijke bediening en is voor jong en oud.

Je hebt een breed aanbod aan soorten kamers en een lekker ontbijt.

Prima te bereiken met de trein en op wandelafstand van het strand!

Kamertip: Neem als je kan met zicht op de straat want wij hadden zicht op een brandtrap.
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 21 maart 2021 via mobiele applicatie

goed gelegen in de winkelstraat. vriendelijk personeel. kleine propere kamer, maar toch ook wat nadelen ondervonden. de hele tijd en nacht een ventilatortje moeten horen draaien, (luchtverversing?) wat tot een stuk in de nacht op mijn zenuwen gewerkt heeft. de lift (1) voor 50 kamers. je blijft wel sportief als je steeds van het 7e de trap moogd nemen, zelfs met je ontbijt plateau. of kwartier wachten op die ene lift. het ontbijt viel mee, al heb ik al versere pistolets gegeten.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 27 februari 2021

Mooi hotelletje, rustig en centraal gelegen. Mogelijkheid om vlotjes in en uit te checken "on line". Alles 100 % coronaproof. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette kamers met alle comfort. Mooi verzorgd en uitgebreid ontbijt. Zeker een aanradertje.

Datum van verblijf: februari 2021