Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 179
PricelineUS$ 91
Hotels.comUS$ 91
FindHotelUS$ 91
eDreamsUS$ 91
Orbitz.comUS$ 91
Beoordeeld op 21 maart 2021 via mobiele applicatie

goed gelegen in de winkelstraat. vriendelijk personeel. kleine propere kamer, maar toch ook wat nadelen ondervonden. de hele tijd en nacht een ventilatortje moeten horen draaien, (luchtverversing?) wat tot een stuk in de nacht op mijn zenuwen gewerkt heeft. de lift (1) voor 50 kamers. je blijft wel sportief als je steeds van het 7e de trap moogd nemen, zelfs met je ontbijt plateau. of kwartier wachten op die ene lift. het ontbijt viel mee, al heb ik al versere pistolets gegeten.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 27 februari 2021

Mooi hotelletje, rustig en centraal gelegen. Mogelijkheid om vlotjes in en uit te checken "on line". Alles 100 % coronaproof. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette kamers met alle comfort. Mooi verzorgd en uitgebreid ontbijt. Zeker een aanradertje.

Beoordeeld op 18 februari 2021 via mobiele applicatie

Hotel goed gelegen, mooi en praktisch ingericht. Goed en lekker ontbijt.
Voordeel is de onmiddellijke ligging aan de winkelstraat.
Nadeel is de leveranciers vroeg in de morgen met het leveren van hun goederen aan de handelaars

Beoordeeld op 14 februari 2021

Top hotel ,het personeel was zeer vriendelijk niets was teveel gevraagd .
Het ontbijt was goed en covid proef georganiseerd er was zelf mogelijkheid om gebruik te maken van deel vd keuken .
We hadden een superior kamer die prijs kwaliteit heel goed was met prachtig uitzicht
De locatie kan niet beter in begin van winkelstraat uitzicht op de haven , je kan alle kanten uit
Een klein min puntje ik miste deze keer de koffie koeken
Tot snel weer

Beoordeeld op 2 januari 2021 via mobiele applicatie

Schitterend en exclusief verblijf op de woonboot van het hotel. Vriendelijk personeel ! Dank Caroline en ook dank aan de hotel manager voor het vriendelijk en vlot oplossen van kleine tegenslagsjes. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: januari 2021