Beoordeeld op 26 januari 2020

goed hotel en zeer vriendelijk personeel. Ook is het mogelijk om de bagage even op te slaan.Goed kamers.Het ontbijd is zeer uitgebreid. Als je hier niet tevreden bent, dan weet ik het niet.Het hotel ligt ook direct aan de Mercator die je dan kan bezoeken.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 24 januari 2020

Burlington is een hotel waar we reeds meerdere malen verbleven. Steeds nog vriendelijk en gedienstig personeel. Uitgebreid ontbijt voor zowel klassiek als alternatief. Propere kamers, proper sanitair. Een plek waar we nog zeker willen naar toe gaan.

Kamertip: Besteed iets meer voor een ruimere kamer, de moeite waard.
Beoordeeld op 22 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij komen al enkele jaren voor een verblijf van 1 nacht naar hotel Burlington, en zijn na al die jaren nog steeds heel tevreden! Heel vriendelijk onthaal, je voelt je steeds onmiddellijk welkom, ook gemakkelijk dat er een bagageruimte aanwezig is waar steeds gebruikt van kan gemaakt worden.
Wij boekten een kleine tweepersoonskamer koerzijde, deze was heel netjes en gezellig. 's Nachts een beetje lawaai gehad omdat onze kamer zich vlakbij de trap bevond, maar dat viel best goed mee. De enige opmerking die wij hadden is dat het veel te warm was in de kamer, de verwarming hadden wij afgelegd, maar vanaf dat het raam openstond, sloeg deze automatisch terug aan.
Over het ontbijt kan ik nog lang napraten, dit is voor mij het beste ontbijt van alle hotels waar wij reeds verbleven. Alles is heel vers en lekker, vooral de verse ontbijtkoeken, en er is ook enorm veel keuze en variëteit, voor ieder wat wils!
Wij kijken alvast uit naar ons volgend verblijf in dit hotel

Beoordeeld op 21 januari 2020

2 overnachtingen geboekt in dit hotel. Zeer vriendelijk ontvangen. Ontbijt was heel lekker en voor ieder wat wils. We hadden een comfort kamer geboekt, is wat aan de kleine kant. Wel proper! We hadden ook 2 aparte bedden, schoven hele tijd uiteen. Was wat vervelend. Wel een goede matras.

Beoordeeld op 5 januari 2020

Heel fijn hotel aan het begin van de winkelstraat . Voor ons een ideale uitvalbasis om Oostende te verkennen. Op 5 minuutjes wandelen kan je gratis parkeren. Je kan elke dag genieten van een héél lekker uitgebreid ontbijtbuffet. Het personeel is super vriendelijk en erg behulpzaam. We hadden een kleine kamer geboekt, maar hadden alles wat we nodig hadden. Kortom we hebben genoten van ons weekendje zee en kunnen dit hotel zeker aanbevelen.