Pieter D

Verouderd hotel

3,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Tv: zoeken naar vlaamse zender, Oostende is nog steeds vlaanderen
douche was niet geweldig, kranen aan vervanging toe
geen glazen op de kamer, behang komt los
lang wachten op lift
zeer druk bij het ontbijt. Ontbijt was goed
hadden parking geboekt onder hotel maar dit was volzet. Kregen dan plaats bij Indigo parking een goeie 100m verder
vriendelijk personeel
Reistype: Bezocht met familie
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van Hotel & Wellness Royal Astrid
1.1 km van Hotel & Wellness Royal Astrid
  • Algotels
Meer hotels in Oostende bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Ben al dikwijls bij jullie geweest. De eerste maal met een mindere matras. Met rugpijn naar huis gegaan. Iedereen doet echt zichtbaar zijn best, maar het is de eerste keer dat ik dit minder ervaar. Hopelijk de volgende keer wel. Eten is ok en lekker. Wat ik hier mis, is een wafel of pannekoek in de namiddag...

Beoordeeld op 4 juni 2024

Ik had geboekt voor mij en mijn dochter van 8. Last minute de hond en mijn echtgenoot bijgeboekt. Dan ga je et toch vanuit dat je een familie kamer krijgt. We komen op de kamer 1 groot bed, mijn dochtertje dadelijk in paniek. Ok er werd snel een eenpersoonsbed bijgeplaatst maar toch jammer dat we geen familie kamer hadden gekregen...

Beoordeeld op 3 juni 2024

Hotelkamer viel wat tegen. Je merkt duidelijk tekenen van een verouderde, niet verzorgde kamer. Behang komt her en der wat los. Douchekop mocht ook dringt vervangen of grondig gepoetst worden. Verder is de kamer basic. Ontbijtzaal is groot en wat chaotisch. Bij het ontbijt is er wel voldoende keuze. Wij hadden ook een parkeerplaats gereserveerd op de buitenparking. Na een uitstap bleek deze ingenomen door een foutparkeerder waardoor wij geen plaats meer hadden. Bij het melden kon men enkel zeggen hier niks aan te kunnen doen. We moesten maar in de straat of op een andere parking parkeren en dan kregen we het vooraf betaalde bedrag van de parking terug. Dit is geen service!

Als je ziet hoe mooi het restaurant Odyzee van het hotel vernieuwd is, verwacht je iets helemaal anders van het hotel. Dit is een wereld van verschil. Erg jammer!

Beoordeeld op 1 juni 2024

Alles was naar wens .het ontbijd is lekker en er is kueze genoeg.de bediening is super en de personen aan de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam.
De kamer zijn proper.alles was naar wens .we zullen nog wel boeken in dit hotei. De ligging van het hotel is super

Kamertip: Dit is een zeer goed hotel prijs kwaliteit.
Datum van verblijf: mei 2024
Beoordeeld op 1 juni 2024

Meerdaags verblijf in een aangepaste Executive Twin kamer. (rolstoelgebruiker)
Het hotel is goed gelegen en prima toegankelijk voor rolstoelgebruikers.
Het personeel was super-vriendelijk. Het ontbijtbuffet heeft voor elk wat wils. Het a là carte restaurant biedt lekkere gerechten en is zeker niet te prijzig.
De kamer, inclusief badkamer en inrijdouche was zeer ruim, maar kan wel eens een opfrisbeurt gebruiken. De bedden (matrassen en kussens) slapen heerlijk, enig minpuntje is dat de bedden heel laag staan (niet op rolstoelhoogte).
Al bij al zeker een aanrader voor een aangepast verblijf aan de kust!

Kamertip: De voorbehouden parkeerplaatsen voor personen met een handicap zijn vaak bezet. Reserveer best een parkeerplaats via het hotel.
Datum van verblijf: mei 2024