Omwille van de positieve ervaring van vorig jaar, waren onze verwachtingen hoog gespannen. Maar bij het inchecken liep het al fout. Mijn vragen werden door een assertieve bediende (donderdag 2 februari rond 11u) gecounterd zodat het inchecken een hoogst onaangename ervaring was. Toen wij dachten dat de wellness om 10u geopend was, was de onvriendelijke reactie van de bediende: "Waar hebben jullie dat gelezen?" Een tweede voorbeeld: Wij vroegen om te reserveren voor het diner, maar 's avonds aan het restaurant stond niets genoteerd.
Wij hadden geboekt voor een wellness-arrangement. Donderdag gingen we er niet heen omwille van de textieldag. Onze hoop stond op vrijdag. Maar die laatste dag moesten we uitchecken om 10u en het wellness-center opende maar om 14u. Dat betekende dat we vier uren buiten in de koude moesten doorbrengen, vooraleer we konden genieten van de wellness. Dan verdween ons warm wellness-gevoel die men toch verwacht bij zo'n arrangement. Zeer positief was de massage van Silke. Dat meisje verdiende een extra vermelding.