patrick b

niet nieuw maar dat merk ik niet echt, dus oke

4,0 van 5 bollen23 nov 2022 beoordeeld
de ligging is zeer goed gelegen, de ontvangst (receptie) is heel duidelijk en vriendelijk. de kamers zijn voor mij top, heel proper en het nodige is aanwezig.
het ontbijt is heel goed alleen moet ik daar wel zeggen dat er een mevrouw de warme ontbijt gerechten maakt, deze is alles behalve vriendelijk. naar mij toe 1 keer maar op diezelfde ochtend was ze nog 2 x onvriendelijk naar andere gasten die er echt over waren. als de opmerking die ze maakte naar een van de gasten naar mij gericht was had ik direct naar de receptie gestapt..... echt onbeschoft.
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Zwembad
Aan het strand
1.1 km van Hotel & Wellness Royal Astrid
Meer hotels in Oostende bekijken
Beoordeeld op 21 november 2022

serviece was goed ,kamer was goed en het zwembad en wellness was goed

maar het ontbijt was waardeloos alles was lauw wat warm moest zijn en overall was het wel een zooi.
personeel was ruzie aan het maken terwijl wij als gast aan het ontbijten waren.
overall in de trappenhuizen staat wel iets van de hotelservice.
geen roomservice aanwezig en ijskast op de kamer leeg .jammer

Kamertip: enigste voordeel is de ligging
Beoordeeld op 20 november 2022 via mobiele applicatie

Vlakbij de zee en het mooie winkelcentrum.
Genoten van de wellness en de mooie ruime kamer.
Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en lekker.
We komen graag nog eens terug, in de zomer misschien om van 't zeetje te genieten.
Een aanrader voor een verblijf aan zee.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 19 november 2022

kamer groot genoeg voor ons allen maar stapelbedden niet echt stevig voor een ouder kind. bij de minste beweging verschoof het bovenste bed nogal onveilig dus hebben we de matras maar op de grond gelegd voor het slapen.
misschien in de toekomst aansluitende kamers voorzien met gewone enkelbedden voor grote tieners? hier en daar was al wat behang versleten en vloer met vlekken. misschien ook eens de binnenkant van de stapelbedden bekijken wie onderaan lag en zich recht zette kon zich verwonden aan uitstekende nietjes die in de houten planken zaten , hebben er zelf zoveel mogelijk naar binnen geduwd.

Beoordeeld op 18 november 2022

Mooi hotel, prima kamers en voorzieningen. proper. Zeer vriendelijk personeel. Super uitgebreid en lekker gevarieerd ontbijt. Vlak aan zee. Voor herhaling vatbaar. Zeer goede prijs-kwaliteiten verhouding.

Beoordeeld op 18 november 2022

Heerlijk genoten van ons verblijf. Schone ruime kamer met goede bedden
S avonds hebben gebruik gemaakt van de sauna. Top. S morgens t ontbijt genomen. Miste alleen de kwark. Verder was de kok fie de rieten en bv pannenkoekjes bakte, in zichzelf gekeerd. Wat vriendelijker was beter geweest. Verder top. Mooie locatie dichtbij t centrum en auto geparkeerd in de ondergrondse garage.