Anita
Beveren, België

Mooi verblijf in Oostende

4,0 van 5 bollen20 nov 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Vlakbij de zee en het mooie winkelcentrum.
Genoten van de wellness en de mooie ruime kamer.
Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en lekker.
We komen graag nog eens terug, in de zomer misschien om van 't zeetje te genieten.
Een aanrader voor een verblijf aan zee.
Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Zwembad
Word beloond met One Key
  • Algotels
Meer hotels in Oostende bekijken
Beoordeeld op 19 november 2022

kamer groot genoeg voor ons allen maar stapelbedden niet echt stevig voor een ouder kind. bij de minste beweging verschoof het bovenste bed nogal onveilig dus hebben we de matras maar op de grond gelegd voor het slapen.
misschien in de toekomst aansluitende kamers voorzien met gewone enkelbedden voor grote tieners? hier en daar was al wat behang versleten en vloer met vlekken. misschien ook eens de binnenkant van de stapelbedden bekijken wie onderaan lag en zich recht zette kon zich verwonden aan uitstekende nietjes die in de houten planken zaten , hebben er zelf zoveel mogelijk naar binnen geduwd.

Beoordeeld op 18 november 2022

Mooi hotel, prima kamers en voorzieningen. proper. Zeer vriendelijk personeel. Super uitgebreid en lekker gevarieerd ontbijt. Vlak aan zee. Voor herhaling vatbaar. Zeer goede prijs-kwaliteiten verhouding.

Beoordeeld op 18 november 2022

Heerlijk genoten van ons verblijf. Schone ruime kamer met goede bedden
S avonds hebben gebruik gemaakt van de sauna. Top. S morgens t ontbijt genomen. Miste alleen de kwark. Verder was de kok fie de rieten en bv pannenkoekjes bakte, in zichzelf gekeerd. Wat vriendelijker was beter geweest. Verder top. Mooie locatie dichtbij t centrum en auto geparkeerd in de ondergrondse garage.

Beoordeeld op 18 november 2022

heel proper hotel, vriendelijke ontvangst en lekker eten in het restaurant "Odyssee", waar er een uiterst vriendelijke bediening is. Mooie welness en na de geplande uitbreiding zeker de moeite. Misschien een geplant bezoek organiseren aan de nog onafgewerkte wellness organiseren om extra te promoten.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 18 november 2022

Leuk verblijf, zeer vriendelijk personeel aan onthaal en restaurant !
Uitcheck zou een uurtje later mogen ( 11u ipv 10u )

Minpunt: 1 dame ( corpulente dame ) keukenpersoneel snauwde vreselijk naar mij, dit was echt niet fijn .