6 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 79
Hotels.comUS$ 78
FindHotelUS$ 78
eDreamsUS$ 79
TravelocityUS$ 78
CheapTicketsUS$ 78
Beoordeeld op 29 november 2021 via mobiele applicatie

Zalige wellness met heerlijke bubbelbaden, sauna en stoombad. Propere aangename kamers. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Heel vriendelijk personeel. Als we naar zee gaan, komen we altijd naar Royal Astrid. Altijd een fijne ervaring.

Beoordeeld op 28 november 2021

De kamer is heel basic. Te lage bedden en slechte matrassen. Toilet in de badkamer hangt op een heel ongemakkelijke plaats. Ontbijt was goed. Personeel in de ontbijtruimte hadden een onverzorgd voorkomen ( hemd uit de broek, onverzorgde haren,...). De man aan de receptie was vriendelijk. De sauna had in deze coronatijd had wel op afspraak gemogen. Teveel mensen aanwezig. Handgels waren leeg of werkten niet in de inkomhal en aan de ingang van de ontbijtruimte. Het hotel ligt op een goeie locatie. Dicht bij het strand en de winkels.

Beoordeeld op 26 november 2021 via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal en medewerkers, kamer net en in orde, wellness is een aanrader om erbij te nemen!
De inbegrepen maaltijden waren ook in orde en ons avondje aan de open haard in de gezellige loungebar van het hotel was het hoogtepunt van ons verblijf!

Beoordeeld op 23 november 2021 via mobiele applicatie

In het verleden ook al eens willen boeken en dan telefonisch contact opgenomen en om vraag en antwoord te helpen hadden ze er blijkbaar niet echt veel zin in.
Nu nog eens een poging gedaan om te reserveren en weer werden we afgewimpeld aan de telefoon alles moet je maar online doen , maar zelf eens kijken in hun systeem kunnen ze niet ,amai da's mooi u geld verdienen als receptionist, onbeleefd,niet behulpzaam !!!
En dan klagen ze maar in de horeca na de corona crisis ze veel verlies geleden hebben, wel denk dit hotel niet echt!!!
Hoop dat ze zich snel herpakken en personeel aanvaarden die wel een beetje gemotiveerd zijn hun job te doen en graag hun job doen .

Mvg van een horecamedewerker!!!

Kamertip: Mensen hoop jullie geen vraag hebben voor dit hotel en het allemaal maar zelf online uitzoeken !!!
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 21 november 2021 via mobiele applicatie

De communicatie op voorhand verliep bijzonder moeizaam. We konden geen andere datum boeken met een bon, bijboeken was erg lastig en uiteindelijk onmogelijk, de afgesproken parkeerplaats was niet gereserveerd… De receptie is onvriendelijk, je krijgt geen welkom gevoel, laat staan het gevoel een dagje aan zee te zijn. De kamer is erg basic en was niet verlucht, er hing een sterke rioolgeur die verdween als de ramen lang genoeg open stonden. In de spa werkten ze in volle coronatijd zonder afspraak, iedereen kon er zomaar terecht. Het was er te druk voor een veilig gevoel. Het ontbijt is te duur: het fruitsap is poeder met water, alle beleg is van mindere kwaliteit, oudbakken, diepvries… De ontbijtruimte geeft je het reftergevoel uit vorige eeuw. We maakten er het beste van en genoten van een dagje aan zee, maar zouden nooit terug naar dit hotel gaan.

Kamertip: Niet voor herhaling vatbaar.