Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

Niet de eerste keer dat we in Royal Astrid doorbrengen, maar de kwaliteit gaat er niet op vooruit. De kamers zijn gerenoveerd en OK. Één groot nadeel: er is geen airco en we hebben amper een oog dichtgedaan door de hitte...
Het ontbijt is matig. Zoals in een vorige beoordeling al te lezen was inderdaad een reftergevoel. De koffie lijkt bovendien op slootwater. Een goede kop koffie kan nochtans deugd doen ‘s morgens.
De mannelijke receptiemedewerker bij het uitchecken ‘s morgens was ronduit arrogant. Bij het inchecken was een andere collega wel erg vriendelijk en correct. Hemel en aarde verschil...
Volgende keer toch liever een ander hotel.

Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

En die was meteen negatief. Zeer onvriendelijke receptionist. Kortaf, tegen het arrogante af. Totaal geen
gevoel dat je welkom was. Jammer, kamers waren best OK. Uitgebreid ontbijtbuffet, maar zo’n “schoolrefter” gevoel owv. de gigantische ruimte. Restaurant staff was wel heel vriendelijk & service-minded
Nog een anekdote ivm. de receptionist. TV functioneerde niet en toen ik dat melde kreeg ik als reactie “T zal van de warmte zijn mijnheer, trams & treinen rijden ook niet. Heel het land ligt plat”. Wellicht was die arme man zelf ook wat overhit.,

Beoordeeld op 13 juli 2019 via mobiele applicatie

Heb dit voor twee nachten geboekt als last minut. Bij aankomst onvriendelijke man aan de balie, het andere personeel is wel vriendelijk en behulpzaam. De kamer was zeker niet wauw en ook nier super proper. Veel details die het geheel toch wat slecht maken. Dringend aan vernieuwing toe. Kamers zeer slecht geïsoleerd ,je hoort alles van op de gang. Het zwembad is wel heel tof en de wellness ook, proper. Het ontbijt was zeker niet slecht maar ook niet top. De ligging is wel ideaal. Prijs kwaliteit is dit een redelijk hotel maar zeker geen top hotel.

Beoordeeld op 23 juni 2019 via mobiele applicatie

Alles was inorde propere kamers en vriendelijk personeel. Redelijk groottes van kamer + zwembad en jacuzzi. Het sauna gedeelte was ook inorde. Dus hier alleen maar blijde gezichten. En de ligging valt ook mee je zit zeker niet ver van het strand.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019

Hotel Royal astrid is zeker geen slecht hotel. Prijs/kwaliteit is dit zeker een goed hotel. Vooral het uitgebreide ontbijt was zeer verrassend.

We hadden een vrij simpele propere kamer.
En wat zeer fijn was aan de kamer, was de grote badkamer met inloopdouche en het aparte toilet.

S'ochtends bij het ontbijt, had ik de indruk dat iedereen zo maar kon binnen wandelen. Er werd geen controle gedaan en er was zeer veel volk met dit verlengd weekend.

Datum van verblijf: juni 2019