Leg de laagste prijs van deze websites vast
Vio.com
Agoda.comUS$ 161
Etrip
Beoordeeld op 11 september 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, goed bedden en een heerlijk ontbijt . Een aanrader,ligging nabij kuursaal oostende ideaal als je naar een concert wil gaan . En ook dichtbij station . En ook nabij het centrum en winkelstraten

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 2 augustus 2022

Gewoon genoten van de 3 dagen en 2 nachten in de suite Ter Dolen.
Heb geen minpunten te geven.
Voor ons alles zoals gewenst en het hotel overtreft al onze verwachtingen.
Min punten zijn er altijd als je maar lang genoeg zoekt en muggenziften ja dat kan altijd maar in dit hotel neen ook dan niet voor ons een mindere score.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 30 december 2021

Vriendelijke gastheer/ - vrouw...
Prachtige kamers. Verkijk je niet op het exterieur. De kamers zijn zeer modern!!
Lekker en zeer uitgebreid ontbijt
Gezellig café met heel veel bier- en andere keuzes.

Kamertip: Alle kamers in bierthema, wat een leuk extraatje is ;-)
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 3 november 2021

Dit hotel is een goede keuze. Je komt binnen en denkt waar ben ik terecht gekomen, maar je wordt ontvangen door een vriendelijke mevrouw die je later nog overal tegenkomt, bij het ontbijt, in het cafe etc. De kamer gouden carolus nr 21 was een mooie kamer, grote inloopdouche, en in de ijskast lagen 2 gouden carolussen klaar. In de badkamer is alles voorhanden, zeepjes,douchegel etc. De locatie is top, dicht bij het strand. Het ontbijt is top, vele zelfgemaakte producten, het zelfgemaakte brood is overheerlijk. De parkeergarage van het hotel is betaalbaar en dichtbij, wel een beetje klein, maar het is te doen. Wij komen zeker terug, wil je s avonds eten in het restaurant cafe het botteltje vergeet dan niet te reserveren, want dit cafeetje restaurant is zeer gegeerd bij velen.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 19 september 2021

Wanneer je het hotel binnenkomt overvalt je de vraag : waar ben ik terechtgekomen ? De inkom is immers smal, vrij donker en oogt niet klantvriendelijk. Maar de ontvangst is hartelijk en de kamer ruim, mooi en rustig. Fijne badkamer met grote inloopdouche. Kleine attenties als leuke toiletartikelen, een gratis biertje en bierkaartjes van de brouwerij (die de kamer naam gaf) maken de ervaring perfect.
Het ontbijt is meer dan voortreffelijk met keuze naar ieders wil.
Moesten alle hotels aan de kust maar zo zijn...

Kamertip: Niet te veel de Caroluskamer reserveren aub, zodat wij terug een kans maken om er in te slapen.
Datum van verblijf: september 2021