Beoordeeld op 8 augustus 2019

Het café kennen we al een paar jaren, maar nu verbleven we ook een paar nachten in het hotel. Hier ontbreekt werkelijk niets, mooie frisse kamer, wat aan de kleine kant maar dat was dan ook de standaard kamer, de andere zijn iets duurder maar veel ruimer maar dit ter zijde. Alle comfort tot in de kleinste details. Kamers zijn allemaal ingericht in het thema van een brouwerij. Leuk detail is dat de minibar een paar flesjes van die brouwerij bevat, gratis! Het ontbijt is van een zeldzame klasse, heilbot, zalm, alle charcuterie, franse kazen, warm Engels , verse croissants, lekker trappistenbrood...zoveel lekkers om je dag te starten, super! Tijdig boeken rechtstreeks bij het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

We hebben drie nachten verbleven in hotel Het Botteltje, van begin tot het einde hebben we genoten. We werden ontvangen door een zeer vriendelijke dame die een goede uitleg gegeven heeft.

We verbleven in de La Chouffe kamer die alle comfort had. Je had grote kast waar je twee extra hoofdkussens kunt vinden, plankje voor de koffer, kluis en mini-bar. In de mini-bar stonden twee flesjes La Chouffe klaar, heerlijk.

Het ontbijt was fantastisch, zo rijkelijk en voor ieder wat wils. Eitjes, zalm, kazen, hun eigen specialiteit Trappistenbrood. Nog een +: De pistolets en croissants komen van de bakker! Er waren veel homemade producten zoals broodpudding, confituur, granola, vers geperst sinaasappelsap.

(Het enige nadeel: We verbleven in de La Chouffe kamer en als de gordijnen gesloten waren kon je alsnog bij de hotelkamer aan de overkant binnen kijken, door een spleet bij de gordijnen. Gelukkig hadden we vriendelijke overburen die af en toe wel eens zwaaide.)

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019

Gezellig familiehotel met mooie themakamers voorzien van alle modern comfort. Verzorgd ontbijtbuffet (warm en koud) en ideale ligging t.o.v. strand, stadscentrum, station en parking. Biercafé met indrukwekkende kaart en bovendien een heerlijke keuken. Zeer vriendelijke uitbaters.

Kamertip: "A room with a view" zul je er niet vinden, maar de unieke thematische aankleding van elke kamer compenseert dit ruimschoots.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 1 april 2019

de kamers zijn zeer mooi ingericht alles is voorzien Vriendelijk mensen en het ontbijt was zeer lekker . De bazin is zeer vriendelijk en het hotel is kind vriendelijk ook.Dus mensen een aanrader voor iedereen

Kamertip: zeer goede boxspring en er is een minibar aanwezig met drank. Streekbier
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 10 december 2018 via mobiele applicatie

Wat een kamer. Wij hadden de halve maan kamer. Gelegen op 3de verdieping. Wat een kamer... ruim en tot in de puntjes afgewerkt. Werkelijk top. Het ontbijt was ook gewoon af. Vers fruitsap verse broodjes en dit was geen opgewarmde of zelf afgebakken spul wel vers van de bakker. Voordeel is dat je s'avonds in het café kan gaan eten en nog een gezellig potje kan drinken. Wij komen zeker terug. Ons stekje nu gevonden.

Datum van verblijf: december 2018