Travelocity
CheapTickets
Orbitz.com
Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

Een van de beste B&B's waar ik tot nu toe geweest ben. Waar kwaliteit hoog in het vaandel gedragen wordt. Pluspunten: Het ontbijt waar op elk detail gelet wordt. De gastvrouw die niets aan het toeval overlaat, voor alles zorgt en daarbij nog eens uitermate vriendelijk is. De zalige bedden en stille kamers. Wij hadden de Velvet kamer met een supersjiek bad en regendouche. De kamer was zeer proper. Op de gang is er een minikeukje waar je koffie/thee/soep kan klaarmaken en er is en frigotje met frisdrank. 10/10, omdat ik niet meer kan geven.

Datum van verblijf: december 2018
Alicia S, Eigenaar van Azee Logies&Ontbijt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2019

Ooh! lieve Stijn, doet me deugd om dit te lezen, heel erg bedankt voor jullie bezoek en toffe reactie. Groetjes, Alicia

Beoordeeld op 13 april 2018 via mobiele applicatie

Thuiskomen aan zee. Open en hartelijke ontvangst door gastvrouw Alicia. Knappe door de eigenaars zelf gerenoveerde woning met mooi ingerichte kamers. Na een heerlijke nacht met open raam, goed uitgerust naar het feestelijk ontbijt in de gezellige en lichte keuken/ontbijtkamer. Vers, vers, vers... Heerlijke smulpartij bij een leuke babbel. Het bleek een ideale start voor onze culturele excursie vanuit Azee naar het Mu.zee en dan op zoek naar The Raft/Het Vlot/Le Radeau.
Dankjewel, Alicia!

Datum van verblijf: april 2018
Alicia S, Eigenaar van Azee Logies&Ontbijt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2018

Super leuke mensen, bedankt voor de fantastische review! Het was echt heel leuk om jullie als gast te mogen hebben. Nogmaals bedankt en hopelijk tot een volgende keer!
Lieve groetjes,
Alicia

Beoordeeld op 29 januari 2018

Ons verblijf bij Azee in de Velvet Room was een absolute topper. We werden hartelijk ontvangen door Alicia, die er in slaagt je onmiddellijk thuis te doen voelen. De kamer is ruim, met veel lichtinval en een gewéldig bad op pootjes! Het terras biedt een absolute meerwaarde aan, in de zomer zal het daar geweldig zitten zijn! Het ontbijt 's ochtends verloopt heel gemoedelijk en gezellig, de tafel is tot in de puntjes verzorgd en niets is Alicia te veel. Heerlijk verzorgde gerechtjes, vers fruit in een mooie ontbijtruimte. Wij komen zeker en vast terug naar deze parel aan de zee :-)

Datum van verblijf: januari 2018
Alicia S, Eigenaar van Azee Logies&Ontbijt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Hallo Joke, heel erg bedankt voor deze super toffe beoordeling, had het niet zien aankomen! Dikke zoen aan jullie allebei, ik hoop echt tot een volgende keer!
Lieve groetjes,
Alicia

Beoordeeld op 9 oktober 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch weekend achter de rug in Oostende. Mooi weer én een super leuke overnachting in Azee. Zeer vriendelijk onthaal door de gastvrouw, die deze mooie bed and breakfast uitbaat met hart en ziel. De buddha kamer geboekt die zeer ruim was, mooi ingericht met comfortabel bed en goede douche. Gelegen in een prachtig herenhuis, de goede ligging vlakbij het strand én daarbovenop een mega uitgebreid ontbijt maakte het voor ons een mega leuk weekend

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017

Wat een super gezellige B&B met top gastvrouw Alicia. Geweldig gezellig ingerichte art deco kamers. Ontbijt elke ochtend een verrassing met altijd een anders gedekte tafel. Diverse soorten vers brood, broodjes en croissants. Beleg elke dag anders met daarbij diverse vers gemaakte gerechtjes. Vers fruitsap en koffie zo veel als je wou. Vers gebakken eitjes of gekookt. Veel fruit (o.a. meloen, kersen, druiven) en altijd een lekker yoghurtje met vers fruit. Samen met de andere gasten om 9 uur ontbijten in de gezellige keuken. En Alicia ontbrak daar niet bij voor een gezellige babbel. En je kon haar alles vragen. Ze is zeer gastvrij.

Datum van verblijf: juli 2017