“Perfecte ontvangst, lekker gegeten ”
Beoordeling van Bistrot de la mer

Bistrot de la mer
Reserveren met
Bistrot de la mer is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 35 van 427 Restaurants in Oostende
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gereserveerd met een groep van 13 personen (volwassenen en kinderen). De gastvrouw heeft fantastisch haar best gedaan om onze groep goed te ontvangen en de kinderen een bezigheid te geven met tekeningen en kleurpotloden. We vonden het zeer aangenaam en hebben bovendien erg goed gegeten. Dikke pluim voor dit restaurant met geweldige service, wij komen graag terug!

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op voorhand gereserveerd, om tafeltje op terras te hebben. Klein terrasje maar gezellig. Wel veel drukte van de wandelaars en toeristen. Je kan er s avonds zien hoe de mensen van de viskraampjes alles opruimen.

Vriendelijke bediening. Beleefd. Persoonlijke aanpak met de Glimlach.

We gingen voor het menu van de chef, waarbij je kon kiezen tussen een 5-tal voorgerechten, een 5-tal hoofdgerechten en 2 desserts (menu 35 euro per persoon).

We kregen een aperitiefhapje met geitenkaas met mosterd, wat verrassend lekker was. (Vorm van panna cota).

Als voorgerecht hadden we beiden de garnaalkroketten. Deze waren lekker maar vulden heel erg. Als hoofdgerecht hadden we slibtongetjes en rundertartaar. Lekker, wel grote porties! Als dessert hadden we chocomousse. Heerlijk maar ook deze vulde enorm.

We kozen voor een fles zuid-Afrikaanse witte wijn (ook lekker) en een fles water. Het dessert sloten we af met 2 deca’s. Bij de koffies kreeg je nog allerlei versnaperingen.

Alles samen was 110 euro.

We hadden om 19u gereserveerd en waren rond 20u45 klaar.

Ps: de mosselen die onze buren hadden, roken superlekker.

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 2u moeten wachten tot we ons voorgerecht kregen. Het eten was ook niet verfijnd. Vreemde combinaties.

26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden niet gereserveerd en het restaurent liep aardig vol. Maar er werd nog een tafeltje vrijgemaakt voor ons.
Vlotte en heel vriendelijke bediening.

Het eten was ook lekker!
Niets tekort.

19 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs en kwaliteit dik in orde, goede bediening. 3-gangenmenu is aan te raden: verse zelfgemaakte garnaalkroketten als voorgerecht, tongvis met verse puree en keuze uit dessert

Reizigers die Bistrot de la mer bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Bistrot de la mer geweest? Deel je ervaringen!