Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke amasumentshal

Hele schappelijke prijzen en alles ziet er netjes en verzorgd uit. Leuk om wat tijd door te brengen ... meer lezen

Beoordeeld op 15 januari 2018
eja6042
Roermond, Nederland
Leuk luna park

Een luna park zoals er vele zijn. Veel verschillende spelen. Vriendelijke service. Weinig kans dat ... meer lezen

Beoordeeld op 11 augustus 2017

291 beoordelingen
vanaf US$ 53,07
vanaf US$ 121,63
Beoordeeld op 9 juni 2016

centraal gelegen op een boogscheut van de dijk en de (hoofd) winkelstraat. talloze automaten en verschillende games die maar al te graag je geld aanvaarden

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 10 december 2015

Super wijs lunapark in het centrum van Oostende. Ze hebben een groot aanbod van recente games. Echt een aanrader.

Datum van activiteit: november 2015
Beoordeeld op 5 mei 2015 via mobiele applicatie

Heel leuke spelletjes & goede service!! Vooral de arcade met alle oude spelletjes op = pure nostalgie ^^

Beoordeeld op 10 december 2014

De geluidjes trekken aan en de kinderen worden "binnengezogen". West-Vlaamse "vriendelijkheid. Op 'n regenachtige dag kan het effe leuk, maar ook duur zijn met kinderen!

Datum van activiteit: juli 2014
Beoordeeld op 2 december 2014

Een groot luna park dat veel kost en povere kwaliteit niets om over naar huis te schrijven. Gelegen midden in het centrum en uitgaansbuurt. Beter een tochtje op zee maken dan dit.

Datum van activiteit: oktober 2014
Reflex_Lunapark, Manager van Lunapark Reflex, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2014

Beste Redgy V,

iedereen is vrij een informatieve reactie te geven zodat wij hieruit kunnen leren. Maar aan de hand van uw reactie kan ik niet echt afleiden wat er precies is verkeerd gegaan?

Toch nodig ik u graag nogmaals uit voor een 2de bezoek. Wij zijn er enkel voor plezier en amusement!

Met vriendelijke groeten,
Het Reflex team