“Lekker en vlotte bediening.”
Beoordeling van Tea&lunch Georges

Tea&lunch Georges
Geclassificeerd als nr. 70 van 461 Restaurants in Oostende
Beschrijving: Ontbijt , snelle hap, lunch, uitgebreide dessertkaart . Alles huisgemaakte . Artisanaal ijs , wafels en pannenkoeken
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en toffe gerechten op de kaart. Snelle bediening ondanks de drukte. Wel een beetje lawaaierig en op sommige plaatsen zit je heel dicht op elkaar. Maar zéér lekker!

25 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een adresje om te onthouden! Oostende heeft een overvloed aan ijsjeszaken, maar zo groot en lekker vind je ze nergens! Chocolade en passievrucht, hazelnoot... alles even lekker!

11 juli 2019 beoordeeld

Wij hebben een Brusselse wafel gekocht aan het kraam , het was het wachten meer dan waard! Als je binnen de minuut je wafel hebt mag je zeker zijn dat je een opgewarmde wafel krijgt! Ze waren zo lekker, we zijn de dag erna teruggegaan! De beste die ik ooit gegeten heb en ik heb er al veel gegeten. Top,doe zo verder!

10 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mezaluna York en Mezaluna Oslo geproefd. Lekker eten. Eigen Georges bier. Fris, fruitig en zuur biertje met ananastoetsen. Jammer van de lange wachttijd en verkeerde bestelling. Hun ijskraam geeft grote bolletjes.

2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wafels zijn veel te hard, veel te weinig slagroom,... de personen die de wafel namen zijn erg teleurgesteld. Barslecht om het zo te zeggen en de rietjes van de milkshake zijn veel te kort, je moet verdorie met je vinger in je glas om deftig te drinken... geen aanrader! This niet voor niets dat het de enige drink aangelegenheid was waar weinig volk zat!

Datum van bezoek: juni 2019
SvenF570, Eigenaar van Tea&lunch Georges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2019

Elli,

2 negatieve beoordelingen en 1 openbare vraag, dat is de balans van uw bezoek aan ons. Alle begrip als een bezoek eens tegenvalt maar als een bezoek zo slecht is dat werkelijk alles negatief is en u meerdere platforms opzoekt om ons af te breken vraag ik mij af waarom we het moment zelf hierover niet zijn aangesproken.
Ik heb u gisteren op Google al van antwoord gediend maar toch is het nog nodig om nog eens na te trappen. Wij zijn teleurgesteld door deze manier van werken, vooral omdat er het moment zelf gedaan werd alsof er geen vuiltje aan de lucht was, zelfs toen wanneer u dacht teveel te betalen, voor mij ondenkbaar. Ticketten worden standaard aan de klanten meegegeven, zeker wanneer u aan de bar komt betalen, waar de printer op amper een meter verwijderd is. Ook heb ik u voorgesteld om een screenshot door te sturen van uw ticket en bestelling waarop zwart op wit staat wat jullie hebben besteld en het bedrag van €34.50. De rietjes waren inderdaad net te kort voor het glas, dit betrof een verkeerde levering maar het was ofwel dit of geen rietje. Ondertussen hebben we de juiste rietjes terug binnen. Onze wafels zijn al 70 jaar onze specialiteit en we krijgen hier zelden tot nooit klachten over, jammer dat dit net bij u moest gebeuren met deze online schofferingen tot gevolg.
Ik druk er nogmaals op dat als de wafel, pannenkoek of wat dan ook te hard gebakken is deze direct naar de keuken moeten worden teruggestuurd, het is zeker niet de bedoeling om ze tegen uw zin op te eten, te betalen en met een slecht gevoel naar buiten te gaan.

Met alsnog vriendelijke groeten

Reizigers die Tea&lunch Georges bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Tea&lunch Georges geweest? Deel je ervaringen!