“Helemaal niet goed! ”

Le Basque
Geclassificeerd als nr. 341 van 461 Restaurants in Oostende
Keukens: Belgisch
16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben vandaag een terrasje hier gedaan, maar het is hier eigenlijk niet netjes om te zitten. Verse sangria is met diepvriesfruit dat al enkele dagen ontdooit is precies. Vriendelijkheid, tja, de ene doet graag zijn job, de andere overduidelijk niet. Wat mij betreft, 3/10.

Datum van bezoek: oktober 2018

2 september 2018 beoordeeld

Al een tijdje mijn lievelingsplek voor mosselen in Oostende. Vlakbij het casino. Afwerking bepaalde gerechten heeft iets exotisch. Geen tourist trap. Wel een plek waar mensen die groenten willen als excentriek worden beschouwd. Die komen dus niet echt aan hun trekken.

Datum van bezoek: september 2018
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren de kinderen gaan bezoeken die in appartement verbleven en had goesting op mossels.Hebben deze zaak gekozen, mossels waren ok. Enig nadeel vondt ik dat de zaak aan vernieuwing toe is

20 augustus 2018 beoordeeld

Minder dan dit bestaat niet.
Côte à l'os / 2 pers....56€, weliswaar de prijs maar de kwaliteit ! ?
De smaak was niet slecht, maar...
Een stuk vlees , meer pezen, zenuwen en vet dan vlees...Op de plank, een blaadje sla, 2 a 3 halve kerstomaatjes en een druppel vinaigrette
Frietjes ? Ik stel mij hierbij wel iets anders voor dan vettige stroken patat.
Ga daar voorbij, 't is echt een fabriek. Een schande voor onze Belgische keuken !

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi terras om een bezoekje aan Oostende af te sluiten. De mosselen natuur waren heerlijk met een lekker misselsausje erbij. Ook de frietjes waren super goed. Aanrader voor een vervolgbezoek.

Reizigers die Le Basque bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Le Basque geweest? Deel je ervaringen!