“Eerste bezoek was prima”
Beoordeling van Apero Fish Palace

Apero Fish Palace
Geclassificeerd als nr. 25 van 461 Restaurants in Oostende
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
8 augustus 2019 beoordeeld

vers is de boodschap, als je eigen familie een vissersboot heeft en je producten levert kan het niet anders of vers zijn.

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was zeer lekker en alles was zeer vers ! Prijs kwaliteit is dit ook zeker een topper. De bediening kan wel iets beter.

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meer dan 10 keer geweest. Gezellig restaurantje, lekkere gerechten. Goede bediening. Ik bestel altijd vispannetje of bouillabaise. Mijn vriend is zot van die tonijnsteak. En mijn ouders nemen altijd de koude zeevruchtenschotel. Mmm... ook de tapas zijn lekker. Zeker een aanrader als je een dagje aan zee zit.

Datum van bezoek: juli 2019
5 augustus 2019 beoordeeld

Laatste avond samen met familie, onze gasten, ook die avond in die wansmakelijke zaak, op bezoek na verblijfsvakantie.
Warme hoofdgerechten werden maar meteen mee opgediend samen met onze gulle, frisse oesterschotel. Voor de alvast met de oesters bijgaande langverwachte witte wijn moesten we wachten tot bijna aan het einde van de hoofdgerechten !!! Echt wel een probleem als je bovendien veel geld moet neertellen daar voor zo'n culinair avondje. Maar geen probleem voor deze zaak dus. Het liet hen Siberisch koud. Een sorry, dat was alles. Zeer onbetamelijk en hoogst onprofessioneel. Van bediening tot en met keuken. Klanten snel weer buitenwerken vóór de vólgende, tweede avondschift. Een typisch voorbeeld van poenpakkerij met totále minachting voor de klant. Wegblijven daar !!!

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met mijn dochter heerlijk gegeten. Verse oesters en vissoep vooraf met heel wat vis en zeevruchten erin. Daarna pasta met zalm en zeevruchtenschotel. Ervan genoten. Een heerlijk adresje. Vooraan wordt vis verkocht dus je weet dat het vers is en je proeft het. Ik kom hier zeker terug!

Reizigers die Apero Fish Palace bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Apero Fish Palace geweest? Deel je ervaringen!