“Kleinschalig & fijn!”

Wijnbistro diVino
Geclassificeerd als nr. 2 van 419 Restaurants in Oostende
Keukens: Italiaans
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleinschalig, fijn, puur! Een aanrader voor wie graag eet wat de chef die dag maakt, vertrouw er maar op!

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellige eenmanszaak waar je als mens behandeld wordt en niet als een nummer. Persoonlijke service v d eigenaar die zowel kelner als kok is.Heel goede uitleg over het eten. Dagvers en zeer beperkt. Open keuken.Eveneens uitleg over de wijnen . Wij gaan hier zeker terug. Doe zo verder!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden hoge verwachtingen na het lezen van alle positieve recensies en onze verwachtingen werden volledig ingelost!
Gezellig zitten. Zeer beperkte kaart, maar heel lekker gegeten. Elk gerecht was top!
Vriendelijke en sympathieke bediening door de eigenaar/kok.
Wij komen terug!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlatieven te kort.
Je valt van de ene na de andere verbazing. Eerlijke en novenas super heerlijke keuken.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele vriendelijke mensen die met fierheid hun zaak uitbaten. De keuze voor een beperkte kaart zorgt voor super verse gerechten. Deze waren allemaal heeeeel lekker. De langere wachttijd werd gecompenseerd met een soepje van het huis. Een echte aanrader!

Reizigers die Wijnbistro diVino bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Wijnbistro diVino geweest? Deel je ervaringen!