Hoogtepunten uit beoordelingen
Gezellige familiesauna

Vriendelijk onthaal.De omkleedruimte valt klein uit. Zeer comfortabele ligstoelen met in de zomer ... meer lezen

Beoordeeld op 29 juni 2019
256lulu
Brugge, België
via mobiele applicatie
Proper maar ontbreekt sfeer

Goede installaties en heel proper. Niet overbevolkt. De bistro ok maar duur. Wat minder is voor ... meer lezen

Beoordeeld op 12 juni 2019

vanaf US$ 28,05
vanaf US$ 8,98
vanaf US$ 88,00
Beoordeeld op 29 juni 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal.De omkleedruimte valt klein uit.
Zeer comfortabele ligstoelen met in de zomer veel zonnekloppers.
Leuke opgietsessies,zeker door Pong.
Een enorm lekkere gevarieerde keuken.
1 - punt...de vele rokers,die zich van niemand iets aantrekkê en overal maar doorpaffen.
Roken past niet in een sauna.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 12 juni 2019 via mobiele applicatie

Goede installaties en heel proper.
Niet overbevolkt. De bistro ok maar duur.
Wat minder is voor mij is dat het heel steriel is, alles wit, weinig sfeer.
En dikke tegenvaller is dat de rustruimte open is en op binnenbad geeft, dus continu lawaai van mensen die praten, sloffen die kletsen, douches enz.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 28 april 2019

Opgietsessies, zaterdag 27 april om 18u en 20u30 waren super. (om 15u30 niet)
Buitenzwembad was terug te fris tot koud, vorig jaar was dit nog oke. Besparing verwarming?
Vriendelijke bediening in het restaurant. Spaghetti gegeten, mooie portie. Bij de bestelling vroeg men of er al dan niet kaas moest zijn bij de spaghetti.
Bij vertrek zagen we op de rekening dat hiervoor 2 euro per persoon werd aangerekend. Ik heb nog nooit een spaghetti besteld waar ik 2 euro moest bijbetalen voor de kaas ! (om de kaart geen vermelding supplement) Dit is erover voor mij.
Pas de prijs dan aan op de menukaart

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 11 maart 2019

hier gisteren nog maar eens rustig namiddagje beleefd met een leuke opgietsessie, wel jammer dat mensen spelende kinderen meebrengen die roepen en doen alsof het een speelplaats is als je ligt te rusten of wat probeert te ontspannen, voor de rest prima zoals gewoonlijk ook het restaurant was weer voortreffelijk thx

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 6 maart 2019

Voor € 30 kan je er de hele dag van alle accommodatie genieten. De kledijhokjes zijn vrij klein, maar het lukt wel. Alle sauna's waren beschikbaar en voldeden aan de vereiste warmte. De eerste maal dat ik er kwam was het water van de douches niet zo warm, maar dit vormde geen probleem. De tweede maal was dit duidelijk anders. In de week is het er niet te druk, waardoor je lekker kan relaxen. De diverse opgiet sessies waren de eerste keer heel fijn en de opgieters deden hun best om het ons aangenaam te maken. De tweede keer vond ik de muziek van een van de opgieters veel te luid met erbovenop het aanzwepen van de aanwezigen tot meeklappen. Deze vorm van relaxen is in een sauna voor mij niet naar behoren. Toch heb ik verder genoten van het warme water in het buitenzwembad en alle andere plekjes in dit complex. Het eten in het restaurant was behoorlijk en de bediening is vlot. Ik begrijp niet dat er een camera aanwezig is in de kleedkamer. Dus weg ermee.

Datum van activiteit: februari 2019