Opslaan

kevinvervoort
Ekeren
via mobiele applicatie
Superverse garnalen

Iedere keer als we in Oostende zijn gaan we hier langs. Speciaal voor de lekkere en verse ... meer lezen

Beoordeeld op 6 november 2018
luc_mathe
Retie, België
Lees alle 67 beoordelingen

Beoordeeld op 2 maart 2018

Als je komt voor de kramen met verse vis is dit misschien wel de juiste plaats. Ik vond de vis nogal duur. En de kraampjes met vishapjes en snacks dat is ronduit schandalig. De karakollen zijn wel lekker maar voor de rest is het heel veel surimi of wel ligt er een dikke laag ajuin onder. De gerookte vis is te duur en de gebakken vis wordt opgewarmd in de microgolf, gewoon rubber. Je kan beter naar een viswinkel gaan daar krijg je teminste waar voor je geld.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 6 februari 2018 via mobiele applicatie

Voor de karrekollen , place to be! Veel goedkoper en grotere porties dan je op markten vindt. Ook klaargemaakte visschotels maar deze zijn nu niet echt super.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 24 december 2017 via mobiele applicatie

Leuke plek om gezellig te vertoeven, de winkelstraten liggen ook vlakbij net als het strand, ze hebben er echt veel soorten vis.
Deze tijd van het jaar is het ook extra gezellig met de feestdagen in het vooruitzicht.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 20 juni 2017

Gezellige plaats om met familie en vrienden en toeristen te gaan wandelen en proeven van de Vlaamse Vis!!

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 9 mei 2017

Ik herinner me de Oostendse vistrap nog als kind 40 jaar geleden met lekkere verse vishapjes uit een schuitje.
Vandaag is het aleen mar surimi - surimi en nog eens surime, in allerlei vormen en kleuren geperst, van nep krabbenpoten, tot nep langoustinestaarten....
Verschrikkelijk gewoon...
Allen leuk voor de sfeer.

Datum van activiteit: februari 2017