“heerlijk ontbijten in een aangename omgeving”
Beoordeling van Caruso

Caruso
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Bakkerijen in Oostende
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

We hebben hier heerlijk ontbeten! Gezellige drukte en vriendelijke dienster! Ook superlekker kaastaart!

11 april 2018 beoordeeld

We hadden zin in een kopje koffie en vonden de tip voor Caruso . Heerlijk lekkere koffie en een super lekker rabarbertaartje.

16 maart 2018 beoordeeld

Zowel de producten als de bediening met een gouden kroontje ,
Proficiat , zaken als deze zijn een zeldzaamheid geworden.
Zeker een bezoekje waard

15 maart 2018 beoordeeld

De plek om te ontbijten. Comfortabele zetels / banken. Je stelt zelf je ontbijt samen. Eenvoudig of copieus. Je krijgt kwaliteit. Het is wel aangeraden te reserveren.
Een fijn begin van een dagje aan zee.

27 februari 2018 beoordeeld

Hier komen we af en toe om te ontbijten. Het ontbijt van € 9.5.fruitsapje, tas koffie, witte + bruine zelf gebakken pistolet, 1 croissant.Confituurtje + choco in verpakking.We nemen meestal ook een supplement kaas of americain (+ € 2.5 p.p.). De bediening is er correct, maar lauw.Producten zijn heel mooi uitgestald en je ziet dat er kwaliteit wordt verkocht.
Toiletten zijn er proper.

Reizigers die Caruso bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Caruso geweest? Deel je ervaringen!