“Zin in een kopje koffie”
Beoordeling van Caruso

Caruso
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Bakkerijen in Oostende
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
11 april 2018 beoordeeld

We hadden zin in een kopje koffie en vonden de tip voor Caruso . Heerlijk lekkere koffie en een super lekker rabarbertaartje.

16 maart 2018 beoordeeld

Zowel de producten als de bediening met een gouden kroontje ,
Proficiat , zaken als deze zijn een zeldzaamheid geworden.
Zeker een bezoekje waard

15 maart 2018 beoordeeld

De plek om te ontbijten. Comfortabele zetels / banken. Je stelt zelf je ontbijt samen. Eenvoudig of copieus. Je krijgt kwaliteit. Het is wel aangeraden te reserveren.
Een fijn begin van een dagje aan zee.

27 februari 2018 beoordeeld

Hier komen we af en toe om te ontbijten. Het ontbijt van € 9.5.fruitsapje, tas koffie, witte + bruine zelf gebakken pistolet, 1 croissant.Confituurtje + choco in verpakking.We nemen meestal ook een supplement kaas of americain (+ € 2.5 p.p.). De bediening is er correct, maar lauw.Producten zijn heel mooi uitgestald en je ziet dat er kwaliteit wordt verkocht.
Toiletten zijn er proper.

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ontbijt is heel verzorgd en verschillende formules zijn mogelijk. Ook de place to be voor een lekkere tas koffie met overheerlijke gebakjes. Zalig !

Reizigers die Caruso bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Caruso geweest? Deel je ervaringen!