Beoordeeld op 27 september 2020

Fantastisch ontvangen in Huyze Elimonica. Prachtig decor en het mooiste lekkerste meest uitgebreide verwenontbijt ever. Alles was in orde en met zin voor detail voorbereid. Ik voelde mij koninklijk ontvangen in de Koningin der Badsteden. Voor herhaling vatbaar en zeker zijn prijs waard. Love it

Beoordeeld op 20 september 2020

Weekend weg geboekt vanwege de suite, die al uitnodigde op het internet. Vriendelijk welkom geheten door de eigenaar met begeleiding naar de kamer. De kamer is in het echt nog mooier dan op de foto's! De details in het huis zijn wonderbaarlijk. Dit huis heeft echt een ziel. Dit zie je en voel je! De ligging is heel centraal en alles is op loopafstand.
Alles is brandschoon en overal is aandacht aan besteed. En dan het onbijt.... dit is echt niet normaal, zooo heeeerlijk! Wanneer Filip aanbied om iets te bereiden voor je, zeg vooral GEEN NEE! Je weet anders niet wat je mist! Dank voor deze heerlijke beleving, wij komen zeker terug! Groeten Pascal (de schilder :-)) en Joyce

Beoordeeld op 13 september 2020

Bij B&B Huyze Elimonica is het heerlijk vertoeven! Je wordt hartelijk ontvangen, slaapt in de mooiste en meest stijlvolle kamers en het ontbijt is uitgebreid en zeer lekker.
De ligging is top want vlakbij het strand en het centrum. Het plaatje klopt en heel het huis is met smaak ingericht. Voor herhaling vatbaar!

Beoordeeld op 6 september 2020

Super lokatie, geweldige gastheer, ontbijt is meer dan af, de kamers zijn met liefde ingericht ... Met andere woorden: wij gaan zeker nog een derde keer terug. Prijs/kwaliteit is dit 1 van de betere plaatsen waar we al overnacht en ontbeten hebben. Een AANRADER!!!!

Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

Deze mooie ingerichte B&B geeft je meteen een fijn gevoel. Mooi pand, stijlvolle inrichting en een een goed ontvangst met uiterst vriendelijke gastheer. Heerlijk ontbijt in prachtige keuken.
Philip geeft je nuttige tips, en weet waar je moet zijn om lekker te eten.
Gevoel van een luxe hotel maar dan met een persoonlijkheid.

Datum van verblijf: juli 2020