Beoordeeld op 19 augustus 2021

Het hotel ligt op wandelafstand van het strand met vlakbij een (betalende) parking. Er is een tuintje waardoor onze kindjes ook buiten nog wat konden ravotten, zeer welkom! De kamers waren tip top verzorgd. Het ontbijt was ook volledig in orde en heel lekker. Het personeel, en zeker ook de uitbaatster, waren heel vriendelijk en behulpzaam. Voor ons op alle vlakken een grote meevaller!

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Het hotel ligt dicht bij de promenade, men serveert er een heerlijk ontbijt en de kamer waarin wij logeerden was uiterst comfortabel met een heerlijk boxspringbed. Zeker een aanrader voor elke Oostende bezoeker.

Beoordeeld op 15 augustus 2021 via mobiele applicatie

Enorm vriendelijk personeel, super lekker ontbijt (helemaal niets op aan te merken) en een goeie kamer met groot bed. Er is koffie en water aanwezig in de kamer. Enige nadeel was de douche die niet afliep en nat toiletpapier. Hotel ligt op enkele meters van de zee en vlakbij een tramhalte.

Beoordeeld op 10 augustus 2021 via mobiele applicatie

+ vriendelijk personeel
+ ruime kamer
+ ligging
+ ontbijt

- bed / kussens
- lawaai van de lift
- raam/deur kan niet op kiep dus iedereen kan via het terras binnen als je deze open laat staan
- hygiëne : vlekken op het toilet
- badkamer: geen praktische douche

Kamertip: Parking vlakbij: P Koninginnelaan Als je een lichte slaper bent; oordopjes voorzien
Beoordeeld op 10 augustus 2021 via mobiele applicatie

Ik kom nu al 6 jaar naar oostende en telkens in het avenue beach hotel om de simpele reden . Kwaliteit !
Prachtige bedden op mooie kamers voor een aantrekkelijke prijs ! Wil je een goede nachtrust en genietten . Moet je hier zijn !