Leg de laagste prijs van deze websites vast
Etrip

+ ligging
+ ontbijt

- bed / kussens
- lawaai van de lift
- raam/deur kan niet op kiep dus iedereen kan via het terras binnen als je deze open laat staan
- hygiëne : vlekken op het toilet
- badkamer: geen praktische douche

Kamertip: Parking vlakbij: P Koninginnelaan Als je een lichte slaper bent; oordopjes voorzien
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 10 augustus 2021 via mobiele applicatie

Ik kom nu al 6 jaar naar oostende en telkens in het avenue beach hotel om de simpele reden . Kwaliteit !
Prachtige bedden op mooie kamers voor een aantrekkelijke prijs ! Wil je een goede nachtrust en genietten . Moet je hier zijn !

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 31 juli 2021 via mobiele applicatie

Mooi, fris en schoon hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We gaan hier zeker terug. De kamer ziet er ook echt uit zoals op website. Zowel dicht bij het strand als de winkelstraten. Zeer zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 19 juli 2021

kamer was ondanks dat het hotel toch al een aantal jaren meegaat, proper, rustig, ruim en vrij aangenaam, douche is wat moeilijker te gebruiken maar toch proper. Ontbijt was verzorgt en voldoende en hygiëne was ok.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 4 juli 2021 via mobiele applicatie

Over het algemeen kun je niet klagen. Mooie kamer. Vrij ruim. Goed bed. Koffie/thee op de kamer. Maar de douche is echt zeer klein. Niet praktisch ook ( badkamer staat onder water na een douchebeurt). En de tv op de kamer werkte niet tijdens ons verblijf.
Wel heel proper en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juni 2021