Gratis annuleren tot 08-02-23
eDreamsUS$ 145
Vio.comUS$ 145
Agoda.comUS$ 145
Beoordeeld op 9 september 2022

Wij verbleven hier voor 2 overnachtingen en hadden een kamer langs de achterzijde van het hotel, zoals door ons gevraagd. Veel uitzicht heb je hier niet, maar wij houden eerder van een rustige kamer. De kamers vooraan gelegen hebben dan wel een mooier uitzicht, het passerende verkeer zal je er moeten bijnemen. De kamer was meer dan ruim genoeg voor ons, alsook de badkamer waar een ruime inloopdouche aanwezig was. Elke dag verse handdoeken als je dit wenst. Ook was er een gratis kluisje en mini-koelkastje aanwezig.
Het ontbijt...... wie hier wat op aan te merken heeft... daar is iets mis mee. Werkelijk alles wat je kan wensen bij een ontbijt is hier aanwezig. En alles heel netjes gepresenteerd en proper!
Personeel heel vriendelijk en gedienstig.
Je kan in dit hotel half pension nemen. Wij deden dit niet aangezien we graag een beetje op verkenning gaan en onderweg iets eten.
We genoten op de eerste avond wel van een kaasplankje met een lekker biertje in de bar van het hotel. Ook hier weer alles goed verzorgd.
Het kaasplankje en de biertjes kwamen met de nodige uitleg qua herkomst en bijzonderheden, gepresenteerd door een jonge dame die hierin gespecialiseerd is. Zeker een aanrader en leuk om te doen!
Wij komen graag een keer terug!

Kamertip: De kamers achteraan zijn rustiger gelegen.
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 12 augustus 2022

Na enkele keren "aan de andere kant van het Casino" gelogeerd te hebben, deze keer gekozen voor dit hotel op de Visserskaai.
Je hebt uiteraard iets meer stadslawaai (je zit nu eenmaal in het centrum en wij hadden kamer op 1ste verdieping), maar zeer goede (relatief kleine) kamer met uitstekende bedden en grote inloopdouche.
Zeer vriendelijk personeel !
Is zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 5 april 2022 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel, chapeau aan de chef voor de heerlijk visgerechtjes!! Zeer verzorgd gebracht!!
Na een leuke ervaring vorig jaar in covid tijd met diner op de kamer, zijn we heel graag teruggekomen! En zullen dat ongetwijfeld nog doen. Bovendien ook perfect mét kinderen. Nu nog de Bar de Bassin ontdekken

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 14 maart 2022 via mobiele applicatie

Het hotel is gesitueerd op een goede locatie, winkels, bars en restaurant in de buurt. Het restaurant en bar zijn goed, personeel is gastvrij. Kamers zijn voldoende, alleen jammer dat het erg warm was in de kamer. In de badkamer zat schimmel tegen het plafond.

Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 februari 2022

Familiaal hotel - zeer vriendelijk onthaal - we verbleven voor een nacht in een deluxekamer met zicht op de haven op basis van half pensioen.
De kamer is ruim, met een zeer goed bed ,een mooie praktische badkamer, voorzien van badjassen ; het geheel was zeer proper.
Het avondeten was lekker en bediening perfekt - heel vriendelijk .
Ook het ontbijt was uitgebreid en lekker - hier ook weer zeer vriendelijke bediening
Het enige eventuele minpuntje is het geluid van de aktiviteiten in de haven (welke normaal zijn natuurlijk) - wij zijn gewend om altijd met het raam open te slapen - maar gelukkig is het badkamervenster voorzien van een ventilatiegedeelte - dat was voldoende voor ons . We hebben goed geslapen!
Was zeker een geslaagd verblijf - voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Kamer uitzicht haven is leuk maar wel rekening houden met eventueel geluid verbonden aan de haven
Datum van verblijf: februari 2022