Beoordeeld op 26 juli 2020

Mooi hotel , centraal gelegen , goede ontvangst, goede service , lekker ontbijt, mooie ruime kamer met bad, prachtig zicht op de Amandine . Zo hoort een vakantie te zijn. Kraaknet wat zeker in Corona tijden nog belangrijker is.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 24 juli 2020 via mobiele applicatie

Verzorgde, propere kamers. Uitgebreid ontbijt en super vriendelijke bediening. Geen enkele vraag is te veel. Ook ter plaatsen eten voor lunch of diner is nog geen enkele keer tegengevallen. Ondertussen meerdere keren aanbevolen en ook onze kennissen zijn tevreden
Doe zo verder!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 24 juni 2020 via mobiele applicatie

Was vorige week gaan eten met mijn vriendin , zus en schoonbroer daar zij me hadden gezegt dat het daar lekker was :-)
Veel betaald, mijn steak zo gezegt een tournedos was niet een tournedos maar was een doorprikte gewone steak !
Mijn vriendin haar vis was ook niet top voor aan de zee te zijn .
Denk het beste was nog het gewoon vegetaris slaatje van mijn zus ( waarvoor je niet hoeft te koken )
Enfin volgende x zal ikzelf mijn resto kiezen !
Het onthaal en de vriendelijkheid was er wel !

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 9 december 2019

Hotel du bassin is gelegen vlakbij het station.
Wij hadden een vernieuwde kamer aan de achterzijde van het hotel. Ruime badkamer met inloopdouche. Zeer rustige kamer. Goed bed. Koffiefaciliteiten op de kamer. Zeer goede verwarming. Geen airco wat in de zomer mss minder is.
Heel lekker ontbijtbuffer met o.a. zeer lekkere huisgemaakte confituur. Zeer lekkere koffie.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Het hotel beschikt ook over een restaurant waar het lekker eten is.
Het hotel ligt op wandelafstand van het centrum en ook van het strand.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: kamers achteraan zeer rustig; kamers vooraan hebben wel mooi zicht op de jachthaven en de Amandine.
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 4 oktober 2019

Wij hebben hier niet geslapen, enkel genoten van een heerlijke maaltijd. het keuzemenu was een voltreffer. En niet voor kleine eters.
ruime drankkeuze
vriendelijk personeel
min puntje: de tafels staan nogal dicht bij elkaar.

Datum van verblijf: september 2019