28 mei 2018 beoordeeld

Zelfs door één nachtje in dit gunstig gelegen hotel te verblijven kom je tot rust! Vlakbij het station, vlakbij de jachthaven.De smaakvolle inrichting, het uiterst verzorgd ontbijt en het bijzonder vriendelijk personeel zorgen daar wel voor!

Verbleef: mei 2018
GaetjeA, Guest Relations Manager van Hotel du Bassin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Dag Greta, hartelijk dank voor uw review. Ik ben blij te lezen dat u een aangenaam verblijf had. Hopelijk tot snel!

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

+ Zeer kleine kamer, maar voor 1 nacht was dat voldoende. Goede matras en propere kamer. De ligging is ook ideaal. Kinderbedje was prima.

- Klantvriendelijkheid kon zeker beter. We voelden ons niet echt welkom. Het ontbijt was sober, zijn met honger van tafel gegaan.
Een uur voor het ontbijtbuffet zou sluiten, was alles bijna op, zag eruit als een rommeltje. Ik vroeg of er nog roereitjes waren, maar kreeg het korte antwoord “of een gewoon spiegelei goed genoeg was” (dat gedrocht wilde ik dus echt niet opeten. Zie foto) ... de koffie was wel goed.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
GaetjeA, Guest Relations Manager van Hotel du Bassin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Dag Shana, hartelijk dank voor uw review. We verschieten echter een beetje. Zoals aangegeven bij uw check-in was er geen andere mogelijkheid dan de kamer die jullie kregen.
Als jullie inderdaad op het laatste moment komen ontbijten kan het soms zijn dat het buffet er minder aangevuld uitziet. Onze excuses. Verder hebben we voor jullie verse eitjes gebakken, waarvan jullie ze allemaal (behalve 1) hebben opgegeten.
Ik ben blij te horen dat uw verblijf toch nog meeviel - hopelijk tot binnenkort!

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn tweede keer hier en weeral voltreffer,alles wat je kunt verwachten in hotelkamer was aanwezig de kleine kamer was modern en fris ingericht en was comfi het restaurant is zeker 'n aanrader,lekker en correcte prijs

Verbleef: april 2018, reisde alleen

Hartelijk dank, Jore. Blij te horen dat u opnieuw tevreden was van uw verblijf bij ons. Tot binnenkort?! :)

4 april 2018 beoordeeld

Mooie single kamer, verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet, zeer lekker restaurant, zelfs voor mij als vegetariër, parking dichtbij het hotel, centrale ligging, zeer vriendelijk personeel en uitbaters. Kom hier zeker nog terug !

• Verbleef: april 2018, reisde alleen
GaetjeA, Guest Relations Manager van Hotel du Bassin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2018

Beste Germaine, bedankt voor de leuke woorden. Blij te lezen dat u een aangenaam Paasverblijf had bij ons en dat ook ons restaurant u kon bekoren :) Altijd welkom. Hopelijk tot snel.

15 november 2017 beoordeeld

Klein hotel met een frisse uitstraling en mooie kamers op een plek vlakbij het centrum en allerlei bezienswaardigheden. Vriendelijk en behulpzaam personeel achter de receptie. Kamer (204), aan de achterzijde, had een groot buitenterras, dat in de zomer een heerlijke plek moet zijn om te vertoeven. Mooie ruime douche en frisse moderne kamer, met koffie en thee en een fles water.
's Ochtends een uitgebreid ontbijt, met heerlijk vers brood, vers fruit, en yoghurt. Voldoende keuze in beleg. Een heerlijk verblijf gehad.

Kamertip: Kamers aan de achterkant, met een terras, zijn een aanrader voor de zomer.
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
GaetjeA, Guest Relations Manager van Hotel du Bassin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 december 2017

Beste,
Hartelijk dank voor uw leuke review. Ik ben zeer blij te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hadden bij ons. Hopelijk mogen we jullie opnieuw verwelkomen om het terras van K204 uit te proberen als het wat warmer is. Tot binnenkort!