Gratis annuleren tot 08-02-23
PricelineUS$ 105
TravelocityUS$ 100
Vio.comUS$ 105
Beoordeeld op 7 mei 2022 via mobiele applicatie

Zoals al vele malen is het telkens een uitstekend verblijf.
Ligging is ideaal, vlakbij de zee, vlakbij bus en tramhalte en op enkele meters de winkelstraat. De kamers zijn zeer ruim en rustig met verduisteringsgordijn. De badkamer ook zeer ruim. WiFi werkt goed. Koffie en thee op de kamer. Zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 16 oktober 2021

Hadden een weekendje geboekt in hotel Prado en dit is heel goed meegevallen. Het hotel beschikt over mooie, ruime kamers. Weliswaar wat gedateerd maar fris en proper. Het ontbijt is lekker en er is genoeg om uit te kiezen. Toen wij er waren zat het hotel volgeboekt. De vriendelijke dame kwam vragen of we roereitjes wilden en mét of zonder spek Ze excuseerde zich dat het door de drukke bezetting niet mogelijk was om een bv een spiegeleitje apart te bakken. Dat ze toch de moeite deden om roereitjes aan te bieden vonden wij top!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 15 juni 2021

Hotel Prado, goed Hotel, Ruime kamer en Badkamer,het ontbijt was prima met veel keus .Vanuit hotel ben je binnen 2-3 minuten lopen aan het strand of het centrum van Oostende.Parkeren is ook geen probleem met de parkeerkaart van het hotel

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 29 oktober 2020

Abnormaal veel geluid. Slechte isolatie en ramen. Zowel van buitenuit als binnen.
Heb hierdoor geen oog dicht gedaan. Een van de meest gehorige hotels in oostende.
Voor goed te slapen moet je zeker hier niet verblijven.

Wat betreft de eigenaar/personeel die niet correct is:
Ontbijt was inbegrepen, dit heb ik ook aangekaart met bewijs.
Toch geen terugbetaling gekregen van het ontbijt die ik nog eens dubbel heb moeten betalen bij de receptie.

Momenteel geen gehoor meer gekregen van het hotel.

Zwaar af te raden dus...

Kamertip: Er zijn zoveel hotels in het centrum die veel beter zijn prijs-kwaliteit. Richting visserskaai of dicht aan het wapenplein zijn er betere.
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 7 september 2020

Gehorige kamers, als je wil slapen, kies je beter een ander hotel. Ontbijt ok. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ook de ligging is goed maar dat kan je wel zeggen van de meeste hotels in Oostende.

Datum van verblijf: september 2020