De kamer is wat verouderd maar op zich goed. Ik had een kamer aan de achterkant waardoor het vrij rustig was. Ik boekte deze kamer tijdens een rustige periode. Het was een 'promokamer met ontbijtbuffet' via de westtoer formule via een website waar duidelijk stond 'rooms with buffet breakfast'. Achteraf werd er mij ā¬13 extra aangerekend voor het ontbijt, terwijl ik er van uitging dat het inbegrepen zou zijn. In plaats van het misverstand uit te praten, en te kijken hoe het misverstand kon ontstaan zijn, werd de receptionist onvriendelijk. Hij beweerde dat het ontbijt bijbetaald moest worden 'omdat de prijs al zo laag was dat er onmogelijk nog een ontbijt bij in kon zitten'. Ik haalde aan dat ik net de formule met ontbijt had gekozen omdat het een aantrekkelijk aanbod was. Ik mocht hem de website waar stond dat het ontbijt inbegrepen was niet laten zien en moest bijbetalen. Hij stelde voor dat als ik hem de gegevens kon doorsturen waar stond dat er ontbijt in zat, dat hij het zou terugbetalen. Dit heb ik gedaan (met nadien een vriendelijke herinnering) maar er is noch een antwoord noch een terugbetaling gebeurd. Ik vind dit soort van gedrag teleurstellend. Waarom belooft hij dat dan? Het gaat mij niet om die ā¬13. Het gaat er om of mensen correct en vriendelijk kunnen zijn in een vervelende situatie of niet, en dat is hier dus niet het geval. De ervaring had anders goed kunnen zijn, maar dit zette een grote domper op mijn ervaring.