Beoordeeld op 1 mei 2019

Wij verbleven hier tien-twaalf jaar geleden meermaals en wilden wel eens weten hoe het nu, met de nieuwe uitbaters, met het hotel gesteld is.
In de gang aan onze kamer herkende ik onder meer dezelfde stoffen (muffe) bekleding van de muren, maar er waren ook veel mindere zaken. Wij hadden een kamer met parkzicht op de 4e verdieping, doch de ramen waren zo vuil, dat het zicht echt niet mooi was.
Het ontbijt was prima met alles erop en eraan, maar wel met uitzondering van de tafels en stoelen. Het leek wel of die uit een uitverkoop van een refter van een school kwamen, zo erbarmelijk. Een onderstel van buizen, met daarop twee platen hout: voor een hotel als dit vonden wij dat toch maar arm. Vroeger stond hier beter meubilair.
De kamer was verder prima, met een waterkoker, tv, bad met douchegordijn, enz..
Besluit: ramen poetsen en aangepast meubilair in de ontbijtruimte en we komen terug.

Kamertip: Parkzicht is mooi (als de ramen proper zijn), maar meer straatgeluid.
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 11 april 2019 via mobiele applicatie

Via cadeaubon in dit hotel terechtgekomen.

Zeer vriendelijke ontvangst van de persoon aan de balie en goede uitleg gekregen.

Mooie basic kamer met zicht op Marie-Joséplein.
Kamer met tv, bad en douche, mogelijkheid voor koffie/thee te maken op kamer ook.

Hygiene zeer goed (wat voor ons zeer belangrijk is).

De ochtend erna mogen genieten van en zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt. Super!

Ligging is ideaal, kort bij de dijk en winkelstraat.

Wij waren zeker tevreden van ons verblijf.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 13 maart 2019

Vriendelijke ontvangst . Mooie ruime kamers met genoeg ruimte voor kledij in de kasten en extra zitruimte in de kamer . Mooie, ruime en nette badkamer badkamer . Perfect voor een kort verblijf . Heb terug geboekt in mei . Aanrader .

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 15 februari 2019

Zeer bereidwillig en vriendelijk personneel en het ontbijt was zeer goed iedere ochtend vroegen ze of er vers geperst fruitsap moest zijn ook als stond er fruitsap pompelmoes en appel .
Zeker niets aan af te keuren
Mischien een klein deatial voor oudere mensen een douche in plaats van bad

Kamertip: indien liever een douiche in plaats van bad vragen
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 20 januari 2019

Kleinschalig hotel met goede ligging, vlakbij het casino Kursaal en de Kapellestraat. Het hotel en de kamer zien er iets verouderd uit, maar de kamer was wel zeer netjes, met een grote badkamer. Het ontbijt was uitstekend! Op zondag krijg je een glaasje schuimwijn aangeboden, en op het ontbijtbuffet lag gerookte zalm met uitjes. Het ontbijtbuffet was uitgebreid, verzorgd en zeer lekker!

Datum van verblijf: januari 2019