Beoordeeld op 7 mei 2019

Oud hotel met nog meerdere authentieke elementen uit de Art Deco periode, maar algemeen slecht onderhouden en oppervlakkig (goedkoop) gemoderniseerd. Spijtig, gemiste kans om dit enorme potentieel te benutten! Zou prachtig en imposant kunnen zijn, maar nu gewoon oud en oncomfortabel.
Ontbijtbuffet was prima evenwel.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 4 maart 2019

Verouderd en zeker te renoveren hotel. Kleine kamer met vrij klein ligbad. Vriendelijke receptie mensen. Huur nooit de garage van het hotel, zeer smalle doorgang en moeilijk in te rijden box. Heb er krassen op de wagen aan over gehouden. Redelijk ontbijt, traag bijgevuld indien er ontbrekende zaken waren. Locatie is perfect, dicht bij kursaal. Van de voorbijrijdende tram hadden we praktisch geen last.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben minder last van tram
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 1 januari 2019

Atlijd leuk om bij een bezoek aan Oostende even halt te houden in deze brasserie.
Het kader en de inrichting zijn heel typisch, de ober met een kwinkslag maakt het des te aangenamer. Hun drankjes zijn verzorgd en het personeel is degelijk opgeleid. Publiek van alles wat en vooral geen lawaaierige toestanden zoals in de meeste etablissementen (op de dijk of in de winkelstraten).

Kamertip: Geen idee, wij bezoeken steeds enkel de brasserie.
Beoordeeld op 15 december 2018 via mobiele applicatie

Ze dachten ons eerst in een veredeld washok te steken op de vierde verdieping. Pure schande. We zijn aan de receptie ons beklag gaan doen dat we hier echt wel te oud voor zijn. Ze hebben ons daarnet dan toch in een iets ruimere kamer gezet, maar daarmee is alles gezegd.

Art deco???? Is dat synoniem voor afgeleefd?
Zijn geld niet waar. Wel goed gelegen, dat is het enige positieve.

Beoordeeld op 8 december 2018

wij genoten enkel van het mooie retro restaurent, uit de jaren dertig. de mooiste periode van de stad Oostende. zeer gezellig om iets te eten of te drinken. een leuke aanrader. zeer snelle en vriendelijke service persoonlijk vond ik de typische Oostende garnaalkroketten niet bijster goed, ook de droge salade en een gebrek van enkele verse garnaaltjes op het bord.

Kamertip: Achteraan zal het zeer zeker rustiger zijn.