3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 205
Expedia.comUS$ 204
Hotels.comUS$ 204
TravelocityUS$ 204
Vio.comUS$ 204
TripadvisorUS$ 204
Beoordeeld op 21 februari 2022

Goed ontvangen en vriendelijk personeel. De kamer was proper en mooi zicht op zee.
Het ontbijt is uitgebreid en veel keuze, enkel het spek en de eieren waren niet warm, koffie zelf te nemen. Fijn hotel zeker om er terug te komen .

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 20 december 2021

Wij hebben gelogeerd in een Junior Suite met zeezicht en balkon. Prachtige kamer met bad en inloopdouche, zeer proper. Groot bed.
De wellness is een wow : groot zwembad + sauna en hammam.
Uitgebreid ontbijt.
Personeel is top.
Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 9 december 2021 via mobiele applicatie

De ligging is prima , alles in loopafstand , mooi zicht over zee.
Terrasdeur klemt als de wind woelig is.
Wij hadden een junior suite…
Net en ordelijk hotel
Vriendelijk personeel, niet te gedienstig , bagage zelf naar kamer brengen.
Mooie taverne
Om 16uur gratis koek .
Negatief zwak internet
Parking voor grotere auto’s een nachtmerrie …

Kamertip: Opgelet voor parking indien grote wagen.
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 15 november 2021 via mobiele applicatie

Heel goed. Buffet enorm en daarom minder aantrekkelijk ... veel veel en dat hoeft niet ten koste van de kwaliteit.
Kapotte haardroger aan receptie gegeven. Vervanger niet gezien alhoewel asap beloofd.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 26 oktober 2021

heerlijk hotel met een prachtige wellnes en een mooi zwembad. Wij hadden een kamer met zeezicht. Zeer ruime kamer met een heel handige opbergkast. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en om 4 uur is eer cake een leuke traktatie van het hotel

Datum van verblijf: oktober 2021