Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 147
Expedia.comUS$ 147
Hotels.comUS$ 147
eDreamsUS$ 147
TripadvisorUS$ 147
FindHotel
Beoordeeld op 26 oktober 2021

heerlijk hotel met een prachtige wellnes en een mooi zwembad. Wij hadden een kamer met zeezicht. Zeer ruime kamer met een heel handige opbergkast. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en om 4 uur is eer cake een leuke traktatie van het hotel

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 21 oktober 2021

Alles was in orde. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Vooraf had ik een fles wijn op de kamer laten zetten. Alleen vergeten er een kurkentrekker bij te leggen. Receptionist heeft ons geholpen. Een vier uurtje wordt aangeboden door het hotel voor de gasten. Ook een extraatje. Ontbijt perfect in orde. Je kunt er een week elke dag iets anders eten als je wilt. Kamers zijn heel netjes en alles is er. Kan het niet beter wensen.

Kamertip: Je kunt kiezen tussen zeezicht of niet. Zeezicht ook in ontbijtzaal of op terras.
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 30 augustus 2021

Bij ons bezoek aan Oostende, belandden we op dit terras. De ober was erg kortaf en de prijs was sterk genoeg om toch een betere service te verwachten. Vooral de vriendelijkheid liet te wensen over. Vandaar een matig

Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Ligging... Luxe... Service... Super morgenbuffet... Kamer... Bar service... Buiten terrasse... Receptie... Morgan is Top... Netheid van de kamer... Gratis 4 uurtje met taart... In de nabijheid van restaurants met terras.. Voor herhaling vatbaar...

Beoordeeld op 14 augustus 2021 via mobiele applicatie

De C-Bar is duur en heeft onvriendelijk personeel (op de jobstudent na). Ze zijn niet behulpzaam, geen vriendelijk woord (als ze al antwoorden), kijken je aan alsof je de vreemdste uiting hebt gedaan, … geen aanrader.