Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel pal aan de boulevard en het strand van Oostende. Op loopafstand van het centrum.
Prima kamer met twee tweepersoonsbedden. Deze was zonder balkon en zeezicht, maar dat wisten we bij het boeken. Grote badkamer en dagelijks schone handdoeken indien gewenst. Lekkere douchegel etc. De schoonmaak was niet zo best alleen. Vloeren niet dagelijks gezuigd en chipje onder bed van vorige gasten.
Nespresso apparaat op de kamer was fijn en waterkoker.
Mooi zwembad met handdoeken service. Klein bubbelbad (wel veel chloor) en sauna met badkleding te betreden. Op de kamer lekkere badjassen en slippers.
Goed werkende airco, heel prettig in de zomer! Echt een pluspunt.
De fitness beviel ook goed.
Goed ontbijt met veel keus en lekkere jus d’orange en div zoete broodjes/koeken. Ook dagelijks bruisende wijn erbij indien gewenst. Lekkere losse thee, een beetje achteraan en granola van Tlant. Top!
Tip: huur een half u een mini Segway op de boulevard voor 10 euro, erg leuk voor jong en oud. Eten bij Mexicaans restaurantje prima richting centrum. Wel reserveren.

Beoordeeld op 11 augustus 2019

Bij aankomst wordt men ontvangen door een supervriendelijk en behulpzaam personeel. De inrichting en de sfeer van het hotel geven je direct een vakantiegevoel. De kamer is een belevenis. Alle voorzieningen zijn aanwezig met daarbij een prachtig zicht op de promenade en de kustlijn. Slechts een paar kleine bemerkingen voor de douche : graag een anti-sliplaag en een handvat.
Het uitgebreid en gevarieerd ontbijt is uniek en maakt de start van je dag meteen geslaagd. Super en voor herhaling vatbaar !

Kamertip: Moeilijk om advies te geven. Alles wordt natuurlijk bepaald door je budjet.
Beoordeeld op 8 augustus 2019

erg mooie en verzorgde kamer, appreciatie voor het uitgebreide ontbijt met zicht op zee en het gesmaakte vieruurtje. vriendelijke service.
ideale ligging, centraal op de zeedijk, makkelijke bereikbaarheid.
het buitenterras op de dijk is een aanrader.

Kamertip: op hoogste verdiepingen ook terrasjes achteraan
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Hotel Andromeda ligt op een ideale locatie. Kamers zijn mooi, personeel is zeer vriendelijk en de ontbijt is werkelijk fantastisch. Ook het prachtig uitzicht vanuit de ontbijtruimte is prachtig.
Kleine minpunten: niet goedkoop en heel kleine parkeerplaatsen.

Kamertip: kamers met zeezicht zijn echt de moeite
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Prachtig,de standaart kamer met het casinoarrangement geboektMeer dan we hadden verwacht.Een fantastische kamer(nog nooit logeerden we in zo'n mooie,grote,alles-voor-handen standaartkamer)Het ontbijtbuffet is zeker de moeite waart,ook als niet hotelgast eens proberen!!!Prachtig zicht op de zee-horizon.
Het zwembad is ook een leuke verrassing.
Het casinoarrangement;TOP;TOP!!!!Lekker en gezellig tafelen,daarna uitleg door een casinomedewerker over het reilen en zeilen in het casino.Om vervolgens zelf het uit te proberen met fiches die we van hen KREGEN!!
WIJ RADEN HET TEN ZEERSTE AAN

Datum van verblijf: juni 2019