Gratis annuleren tot 02-02-22
FindHotelUS$ 129
Agoda.comUS$ 129
EtripUS$ 129
Beoordeeld op 3 juli 2021 via mobiele applicatie

Ondergrondse parking met autolift. Heel vriendelijk en professioneel personeel. Nette, moderne kamers met lateraal zeezicht. Alle comfort is aanwezig. Ontbijtbuffet volledig Corona proof. Ook een leuk zwembad voor jong en oud op gelijkvloers. Het hotel zelf is zeer gunstig gelegen voor heel Oostende te voet ontdekken.

Kamertip: Kamer vooraan het gebouw heeft het mooiste zicht.
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 21 oktober 2020

Hier een nacht gelogeerd met een arrangement.
De ligging is prima, vlakbij de dijk en het centrum.
Het personeel is heel vriendelijk en gedienstig.
De corona maatregelen zijn prima Ook heel proper.
Ruime kamers, maar wat afgeleefd. Hier en daar komt het papier los, of ontbreekt een tegel. En de TV is niet meer van deze tijd.
Het ontbijt is goed, maar weinig variatie. Misschien door corona.
Er is een zwembad, maar op de kamer geen slippers en badjas. Wel te huur...
Een goed 3 sterren hotel, een matig 4 sterren hotel.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

Goed hotel, kamer (junior suite) was ruim en netjes maar zou eens een opfrisbeurt kunnen gebruiken, de badkamer was prima met een bad, douche en dubbele lavabo. Het balkon was echter super klein. Ontbijt was voldoende en lekker. Zwembad was klein maar gezellig. Personeel was zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

Kamer ruim en rustig maar niet helemaal proper, te weinig handdoeken, wel gekregen aan receptie, 2de dag geen water en wc papier meer, ontbijt pover, geen begeleiding, weinig keuze, 1ste dag enkel hardgekookt ei, 2de dag geen ei, blijkbaar wel op bestelling maar geen info hierover dus pas gemerkt na ontbijt...410 euro vr 2 nachten NIET waard.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 7 september 2020

andere kamer gekregen dan vermeld op de website,s zeker geen 4 sterren hotel, tv zo groot als een ipad
parkeergarage een ramp a 25 per nacht
enige goede is de ligging, geen aanrader , prys 175 euro per nacht staat niet in verhouding

Datum van verblijf: september 2020