Onze ervaring met dit hotel is echt verschrikkelijk. Het begon al aan de telefoon, we wouden een suite reserveren en vroegen of het mogelijk was een kinderbedje op de kamer te krijgen. Dit ging niet meer want er was niemand om dit op te zetten.
Toch gegaan,aangekomen , de 'suite' was nog vrij en kostte 250 euro plus 25 euro parking. De man achter de receptie deelde even mee dat het zwembad gesloten was en welke lift we moesten nemen, maar gaf verder geen enkele info.
Aangekomen op de kamer bleek de 'suite' gewoon een kamer met een vuil bubbelbad, een verouderde tv, een lege minibar, en bovendien was het er koud! Het behang kwam los en het bad lekt.
De verwarming werkte eerst niet, er lag ook geen uitleg voor om deze aan te zetten (ook niet voor de wifi etc..) even gebeld naar de receptie, 4xgebeld, bleek dat ze de thermostaat enkel vanaf hun bureau konden, wilde, regelen, en meneer achter de balie besliste dan ook ineens voor ons dat 24graden echt het maximum was, zelfs toen ik aangaf hoe koud het was en dat ik mijn baby nog in bad moest stoppen. De laatste maal dat ik belde voor de verwarming die weer eens afstond kreeg ik zelfs geen antwoord meer aan de telefoon, maar toen meneer hoorde dat ik het was zette hij zonder iets te zeggen de verwarming terug op en legde af. Een hele dure kamer dus en we hebben hier niks aan gehad. Het ontbijt was bovendien ook vreselijk, spek nog rauw, ei nog rauw, er stond een bakje smeerkaas dat leeg was, en we zagen het persoon gebaren dat dit op was en het bakje zo rap mogelijk weg moest. de broodjes waren niet vers, de appels rot, en ondanks het buffet open ging om 8u stond er niks klaar. Toen we vroegen of er nog spek kwam kregen we een onbeleefd antwoord.
Bij uitchecken heb ik dan ook gezegd 'dat het geen aangenaam verblijf was' waar ik enkel het antwoord 'tja dat is jammer' kreeg gevolgd door 'fijne zondag nog' ik heb hierop vriendelijk geantwoord 'voor u geen fijne zondag'. ;-) jammer ! Hier komen we nooit meer! 250 euro plus parking , het is schandalig!!