Beoordeeld op 27 juli 2019

Wij verbleven hier 1 nacht (meer dan genoeg). Receptioniste uiterst vriendelijk en behulpzaam, top ! Daarna ging alles bergaf. Kamer ok maar niet denderend, roestplekken aan onderkant douchedeur, apart toilet met een deur die amper het geheel afsloot, met als gevolg ...
Wel goed en rustig geslapen. Ontbijt was een regelrechte ramp !!! Ontbijt is van 8 tot 10u. Wij kwamen beneden in een ruimte zonder daglicht en moesten onze tafel zelf dekken (tassen, ondertassen, messen, servietten etc). Dit zou allemaal geen probleem zijn, moest er nog iets te eten geweest zijn. Charcuterie : op ! Eieren, spek, etc : op. Aanvullen : zeker vandaag niet, het personeel bleef nog liever in de keuken, waarschijnlijk aan het nietsnutten, dan de zaken op orde te brengen. Nog nooit zo'n slecht ontbijt gehad. De gasten (wij dus) waren precies een noodzakelijk kwaad dat gemolken moest worden.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 19 juli 2019 via mobiele applicatie

De ontvangst was helemaal goed, de kamer, de matrassen, de ligging van het hotel t.o.v. de zee, centrum, winkels prima. Zelfs het ontbijt was goed en de dame in de ontbijtzaal was alleraardigst!
Maar een doorschijnende (gebrand glas) toiletdeur is toch wel een beetje te veel van het goede. Wie dat heeft bedacht moet er zelf maar eens gaan zitten met de lamp aan!.
Nee die toiletdeur is voor mij de reden om een beoordeling te geven die iets meer is dan het gemiddelde. Terwijl het hotel en de staf zeer zeker beter verdiend!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 30 juni 2019 via mobiele applicatie

Het is een goede Hetel maar er waren enkelen min punten. De badkamer is wat klein en het ontbijd was goed maar niet zo uitgebreid. Plus punten ,het is niet ver van de strand en het personele waren heel vriendelijk.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 26 juni 2019

Dit hotel is prima, propere kamer en zeer goede matrassen. Het ontbijt is gevarieerd. De dame aan het onthaal was vriendelijk. Alles op loopafstand, Kursaal, zeedijk , winkelstraten en de uitgaansbuurt.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 5 mei 2019

Hotel" zeer" CENTRAAL gelegen,hadden kamer met Balkon & ZIJDELINKS-ZEEZICHT,vriendelijk & behulpzaam-personeel,leuke kamer gehad met "zeer" COMFORTABEL-bed, "zeer" goed ONBIJT-buffet elke morgen,elke avond in't zwembad geweest,Prijs/ Kwaliteit van dit Hotel "zeer-goed",een AANRADER & NIEUW verblijf-voor Herhaling vatbaat,,,

Kamertip: Kamer met balkon & zijdelinks-Zeezicht
Datum van verblijf: mei 2019