“Kip eten”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke kip van het spit. Geserveerd met bruine boterhammen en appelmoes. De keuze is groot. Heb je veel jonger dan bestel je nog een halve kip met toebehoren. Hmmm heel lekker en voor herhaling vatbaar.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al verschillende keren geweest voor een snelle hap! Weinig woorden nodig eigenlijk! Heel eenvoudige inrichting, binnen 5 minuten staat je halve kip voor je neus. Lekker gekruid, krokant en uit het vuistje het lekkerst met een sneetje brood! Denk als je één van de markt haalt, dat je niet veel goedkoper gediend bent, plus geen werk noch afwas! Altijd tof om daar binnen te springen.

14 mei 2018 beoordeeld

Het is eens een andere ervaring om uit eten te gaan. We vonden het gewoon leuk en de kip was zeer lekker.

1 mei 2018 beoordeeld

Kip was te droog, een beetje jus mocht wel.. was te warm om met de handen te eten, toen ik vroeg om een bestek antwoordde de eigenaar zeer nors met de rug naar ons, dat hij dat niet had. Het had op een beleefdere manier gekund!

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ken de Koekoek al van bij de opening en we eten daar of nemen de kip mee naar huis. Super! Niet te evenaren!
Een halve kop met brood en een lekker bier en ... geen bestek, dat heb je zelf, met de vingers.

Reizigers die Koekoek bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Koekoek geweest? Deel je ervaringen!