“Super!”

Geclassificeerd als nr. 4 van 420 Restaurants in Oostende
Keukens: Armeens, Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Bajatzu is een familiale restaurant, wij verwelkomen onze klanten met veel liefde en respect. Door enkel slecht beoordelingen op tripadvisor over onze openings uren heb we besloten om nog enkel klanten te aanvaarden op reservatie, u kan ons mailen,sms of bellen. Met vriendelijke groeten Team Bajatzu
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrouw top! Kok top!
Eten om je vingers bij AfTeLikken!! Antipasti is een aanrader!
Plus punt als je over hebt kan je het restje meekrijgen.
Ook lekkere wijnen op de kaart.

28 mei 2018 beoordeeld

We hebben zeer lekker gegeten maar de bediening liet echt te wensen over. De ravioli
was heerlijk. Na onze anti past moesten we 1u15 wachten op onze hoofdschotel. Het interieur is ook niet echt gezellig. We hadden beter verwacht.

22 mei 2018 beoordeeld

Gemoedelijke sfeer, overweldigende antipasti-schotel met verrassende hapjes, grote portie smaakvolle pasta met verse zeevruchten om nog te zwijgen van de limoncello sorbet.
Gelukkig hadden we gereserveerd en dat zullen we bij een volgend bezoek aan Oostende zeker opnieuw doen.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak, toffe bediening en lekker eten. Meer moet dat niet zijn! We komen zeker nog eens terug!!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. We hebben heel lekker gegeten (antipasta om te delen met z’n 4 en als hoofdgerecht een verrukkelijke pasta) en ook de Italiaanse wijn was van prima kwaliteit. Zeer zeker een aanrader als je een gezellige avond wil beleven en daar bovenop nog eens lekker wil eten. Wij komen zeker terug!

Reizigers die Bajatzu bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Bajatzu geweest? Deel je ervaringen!