2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 102
Hotels.comUS$ 102
PricelineUS$ 109
TravelocityUS$ 102
Orbitz.comUS$ 102
Vio.comUS$ 102
Beoordeeld op 17 oktober 2022

De familiekamer is totaal afgeleefd. Ze hebben ooit eens getracht om ze op te frissen denk is, maar goed. Schimmel, geen 2de TV, elektriciteit die gevaarlijk is in de kinderkamer. Ontbijt was sober maar okee. Vriendelijk personeel ook.
Maar de kamer lijkt totaal niet op deze van de site. Het is een verouderd hotel waarin men niet veel meer in wil investeren, maar nog zeer veel geld wil aan verdienen heb ik de indruk.
Bed heeft ook zijn beste tijd gehad. Nee, dit was niet onze beste hotelervaring voor die prijs. Ik moet me dus jammer genoeg aansluiten bij de andere meningen. Bijzonder jammer gezien de locatie, maar geef mij maar hotel Mercure er vlak naast.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 9 mei 2022

Op het eerste zicht vindt ik het een prima hotel met zeer goede ligging en mooi gebouw, de kamers waren 'ok', wel jammer is dat als ik op toilet zit mijn kop tegen de wasbak zit, en de douche 2cm van me is. Voor de rest vonden we wel wat insecten in de kamer wat ik heel erg vies vond en gevaarlijk voor de kinderen. De schoonmakers deden op zig wel iets maar, niet veel. Ze leken moe en verschoonde helemaal niks, ze ruimde enkel wat op. Ten tweede werd een tax op ons gegooid waar van niks wisten voor we bij dit hotel boekten, dat vindt ik dus echt heel raar en niet OK. De parkeerkaartje die we kregen werkte ook niet, we moesten een halfuur wachten tot we door konden rijden want de ticket scande niet, (we kregen die van de reseptie) Wat ik ook heel erg onhygienisch vond is dat je volgens hun de handoeken die je wilt vervangen op de grond moet leggen, dus ik droog mijn gezicht en lichaam met een handdoek die op vieze grond lag??? Vies, heel erg vies en super onhygienisch hotel! Op de fotos zag dit hotel er geweldig en super tof uit, maar in werkelijkheid is dat het dus echt niet, ik raad je niet echt aan om hier te komen, de gasten waar totaal niet vriendelijk en heel onbeleefd, over de medewerkers kan ik zeggen dat die wel gelukkig vriendelijk waren. Een les voor ons allen, laat je niet verleiden door neppe fotos waar photoshop is gebruikt om het er zo schoon en mooi mogelijk te laten uit zien, bekijk het eens van dichtbij eerst. Verspil zo je geld niet mensen!! BOEK HIER NIET!! Ik waarschuw jullie, fotos zijn totaal niet hoe het er echt uit ziet!

Kamertip: Laat je niet verleiden door neppe fotos!!!
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 7 november 2021

zeer vriendelijk onthaal, kamer was tijdig klaar, fijne ruime kamer, terras was super, badkamer ook goed. goede bedden. helaas iets gehorig (de lift). het ontbijt was matig, iets beter beleg zou fijn zijn. we komen zeker terug, fijne plek in oostende

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 5 september 2021 via mobiele applicatie

Op het eerste oog en via internet te zien een heel net hotel, maar de reclame misleid dus duidelijk.
We hadden een nacht geboekt in dit hotel, maar al snel blijkt er het een en ander niet ok, bv de douche (in de ochtend ontdekt) werkte niet in onze kamer, en alles was vies en vuil in de kamer, het rook vochtig en ook al snel veel schimmel gevonden in de kamer, ik waande me in een kraakpand, helemaal niet alles is negatief, de ligging is perfect, maar laat me zeggen dat k nog liever 20 km wandel dan in dit hotel nog een nacht te blijven...we hadden het geluk die nacht 2 brandalarmen gekregen te hebben waardoor we wakker werden en zelfs heel de nacht niet geslapen hebben uit angst, toen ik naar de receptie wilde bellen bleek dat onze telefoon ook niet werkte...geen enkele feedback gehad over dit voorval...dit hotel heeft een slecht management naar mijn gevoel want de mensen wat er werkten deden hun best, maar zeg zelf als ge half zelf afgebakken broodjes van den ALDI bij u ontbijt krijgt, en ge ziet savonds de manager een eigen vol wijn gieten in de bar... Dan weet ik genoeg, ik ben zeker als de gezondheidsinspectie naar onze kamer zou gaan (kamer 33) dan zou wss het hotel sluiten...op de foto's zal je het begrijpen...aub blijf daar weg!

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 2 mei 2021

Hier voor één nachtje gereserveerd,om toch nog een volledig weekend aan zee te kunnen vertoeven. Vriendelijk onthaal,bij elke vraag werd er met veel enthousiasme gereageerd. Uitgebreid ontbijt,zelf "samen" te stellen aan de hand van een briefje,wat je zou willen. Afhaal aan de keuken en natuurlijk met de corona maatregelen te nuttigen op de kamer. Jammer dat er maar één stoel stond om aan het tafeltje te gaan zitten. We hebben het opgelost en het krukje van de badkamer erbij genomen. Heel rustig geslapen (kamer 43) en vrij goeie bedden. Een groot pluspunt,zeker met de coronamaatregelen dat er een microgolf aanwezig was zodat we zelfgekochte menu's konden opwarmen!! Spijtig dat de poetsvrouwen de lift gebruikten tijdens de afhaal van ons ontbijt,hier door moesten we geruime tijd blijven wachten tot wanneer die terug vrij was,met als gevolg dat onze gebakken eitjes koud waren...Jammer van het brandalarm dat net op het nuttigen van ons ontbijt afging..was effe schrikken...gelukkig was het alleen de toaster in dekeuken die zorgde voor het afgaan van het alarm. Ik hoop hier ,na de coronaregels nog eens terug te komen.

Datum van verblijf: mei 2021