Gratis annuleren tot 29-01-22
eDreamsUS$ 93
FindHotelUS$ 97
TravelocityUS$ 97
Beoordeeld op 5 september 2021 via mobiele applicatie

Op het eerste oog en via internet te zien een heel net hotel, maar de reclame misleid dus duidelijk.
We hadden een nacht geboekt in dit hotel, maar al snel blijkt er het een en ander niet ok, bv de douche (in de ochtend ontdekt) werkte niet in onze kamer, en alles was vies en vuil in de kamer, het rook vochtig en ook al snel veel schimmel gevonden in de kamer, ik waande me in een kraakpand, helemaal niet alles is negatief, de ligging is perfect, maar laat me zeggen dat k nog liever 20 km wandel dan in dit hotel nog een nacht te blijven...we hadden het geluk die nacht 2 brandalarmen gekregen te hebben waardoor we wakker werden en zelfs heel de nacht niet geslapen hebben uit angst, toen ik naar de receptie wilde bellen bleek dat onze telefoon ook niet werkte...geen enkele feedback gehad over dit voorval...dit hotel heeft een slecht management naar mijn gevoel want de mensen wat er werkten deden hun best, maar zeg zelf als ge half zelf afgebakken broodjes van den ALDI bij u ontbijt krijgt, en ge ziet savonds de manager een eigen vol wijn gieten in de bar... Dan weet ik genoeg, ik ben zeker als de gezondheidsinspectie naar onze kamer zou gaan (kamer 33) dan zou wss het hotel sluiten...op de foto's zal je het begrijpen...aub blijf daar weg!

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 2 mei 2021

Hier voor één nachtje gereserveerd,om toch nog een volledig weekend aan zee te kunnen vertoeven. Vriendelijk onthaal,bij elke vraag werd er met veel enthousiasme gereageerd. Uitgebreid ontbijt,zelf "samen" te stellen aan de hand van een briefje,wat je zou willen. Afhaal aan de keuken en natuurlijk met de corona maatregelen te nuttigen op de kamer. Jammer dat er maar één stoel stond om aan het tafeltje te gaan zitten. We hebben het opgelost en het krukje van de badkamer erbij genomen. Heel rustig geslapen (kamer 43) en vrij goeie bedden. Een groot pluspunt,zeker met de coronamaatregelen dat er een microgolf aanwezig was zodat we zelfgekochte menu's konden opwarmen!! Spijtig dat de poetsvrouwen de lift gebruikten tijdens de afhaal van ons ontbijt,hier door moesten we geruime tijd blijven wachten tot wanneer die terug vrij was,met als gevolg dat onze gebakken eitjes koud waren...Jammer van het brandalarm dat net op het nuttigen van ons ontbijt afging..was effe schrikken...gelukkig was het alleen de toaster in dekeuken die zorgde voor het afgaan van het alarm. Ik hoop hier ,na de coronaregels nog eens terug te komen.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 26 april 2021 via mobiele applicatie

De ontvangst was zeer hartelijk en vriendelijke maar van de kamer werden we echter minder blij... De kamer is zeer verouderd en geeft geen fijne eerste indruk. Mij gaf het eerder een gevoel te logeren op oma’s zolder dan een hotel gevoel. Net zoals het slaapgedeelte is de badkamer dringend aan vernieuwing toe, het bad gaf geen nette indruk door de vlekken en lekkende kraan. Het raam was volgens mij ook al lange tijd niet gepoetst het was echt zeer vuil.

Het ontbijt was zeker oké, uitgebreide keuze en vriendelijke bediening. Het vriendelijke personeel is jammer genoeg de enigste troef van dit hotel. Ik zou het hotel niet aanraden als je van basis comfort en een beetje luxe houdt in een hotelkamer.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 14 april 2021

Mooie, ruime kamer. Goede inloopdouche. Locatie is prima! In het centrum en dichtbij het strand. Personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt was naar verwachting. We hadden 2+1 nacht gratis, prijs/kwaliteit was zeer goed.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 30 september 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn hier aangekomen na een omboeking via tui. Wij verbleven hier 9 nachten. Het onthaal kon veel beter om dan nog maar van onze kamer te zwijgen. Voor 1 papiertje moest je de toilet 4x doorspoelen en dat was na dat de loodgieter was geweest. Behang hing van de muur en veel zin om een bad te nemen was er ook niet. Wij hadden half pension en het hotel zoch restaurant op. Dat was altijd bang afwachten en ook konden we eerst ons uur ook niet kiezen. Men vergat wel eens te reserveren in ieder geval nooit meer. Wij namen onze vuile glazen zelf mee naar beneden want veel kuisen zat er niet in.Tijdens het ontbijt liepen er veel rond zonder mondmasker en dit werd toegelaten. Het ontbijt was wel lekker en de uitvalsbasis was heel goed. Maar dit hotel was veel te duur voor wat we kregen.
Zeker geen aanrader

Datum van verblijf: september 2020