Beoordeeld op 28 november 2022

Uitstekend hotel in het centrum van Oostende!
Kindvriendelijk
Ruime familiekamer met 2 kleine badkamers, proper.
Uitstekend ontbijt en lekker eten in het restaurant.
Ook fijn om samen met een groter gezelschap naar dit hotel te komen, ze doen er veel aan om iedereen samen te zetten in het restaurant maar ook om de kamers kort bij elkaar te organiseren.

Beoordeeld op 23 november 2022

zeer goed hotel ,vriendelijk personeel lekker ontbijt en avondeten en zeer nette kamers. Ontvangst was heel keurig en vriendelijk.
Zeer lekker avondeten en zeker genoeg je ging zoveel bijhalen als je wou.

Beoordeeld op 19 november 2022

GOEDE PRIJS/KWALITEITSVERHOUDING ZEKER VOOR FORMULE MIDWEEK.
MOOIE EN RUSTIGE KAMER MET GOED EN UITGEBREID ONTBIJT.
DINER (HP) WAS IETS MINDER, MAAR GEZIEN DE SCHERPE PRIJS MOGEN WE ZEKER NIET KLAGEN.
OOK LEUK WAS DE MOGELIJKHEID TOT SAUNA.
AL BIJ AL ZEER TEVREDEN.

Beoordeeld op 13 november 2022

Dit is geen hotel, amper een restaurant met een grootkeuken, ontbijt een dikke nul, zelfs geen broodjes aanwezig. Avondbuffet, zal ik een 1 geven; daar was toch één ding bij dat de smaken viel (een stukje vis), de rest was gewoon uitgedroogd (wie kan nu in godsnaam een kipfilet laten uitdrogen) en niet te eten. De bar, zo onpersoonlijk, het is toch een kleintje om even aan tafel te komen en uw bestelling te noteren, zelfs dat was te veel. Voor ons één keer en nooit meer. Zelfs een lunch garden van carrefour is 100x lekkerder dan dit eten. Nee, zeker geen aanrader.

Beoordeeld op 6 november 2022

Fantastisch hotel niet ver van het strand.
Op een paar stappen ben je aan de Mercator, het strand, De Langestraat...
Het hotel heeft 's morgens een prachtig lekker buffet.
Ook het avondeten is bereid met veel zorg en is heel lekker (ik heb daar biefstuk gegeten die extreem mals was). De kamer is groot (junior suite) en comfortabel.
En de vriendelijkheid van de mensen aan de balie is fantastisch.

Kamertip: Junior suite is groot.