Vio.com
Etrip
StayForLong
Beoordeeld op 23 november 2022

zeer goed hotel ,vriendelijk personeel lekker ontbijt en avondeten en zeer nette kamers. Ontvangst was heel keurig en vriendelijk.
Zeer lekker avondeten en zeker genoeg je ging zoveel bijhalen als je wou.

Beoordeeld op 19 november 2022

GOEDE PRIJS/KWALITEITSVERHOUDING ZEKER VOOR FORMULE MIDWEEK.
MOOIE EN RUSTIGE KAMER MET GOED EN UITGEBREID ONTBIJT.
DINER (HP) WAS IETS MINDER, MAAR GEZIEN DE SCHERPE PRIJS MOGEN WE ZEKER NIET KLAGEN.
OOK LEUK WAS DE MOGELIJKHEID TOT SAUNA.
AL BIJ AL ZEER TEVREDEN.

Beoordeeld op 13 november 2022

Dit is geen hotel, amper een restaurant met een grootkeuken, ontbijt een dikke nul, zelfs geen broodjes aanwezig. Avondbuffet, zal ik een 1 geven; daar was toch één ding bij dat de smaken viel (een stukje vis), de rest was gewoon uitgedroogd (wie kan nu in godsnaam een kipfilet laten uitdrogen) en niet te eten. De bar, zo onpersoonlijk, het is toch een kleintje om even aan tafel te komen en uw bestelling te noteren, zelfs dat was te veel. Voor ons één keer en nooit meer. Zelfs een lunch garden van carrefour is 100x lekkerder dan dit eten. Nee, zeker geen aanrader.

Beoordeeld op 6 november 2022

Fantastisch hotel niet ver van het strand.
Op een paar stappen ben je aan de Mercator, het strand, De Langestraat...
Het hotel heeft 's morgens een prachtig lekker buffet.
Ook het avondeten is bereid met veel zorg en is heel lekker (ik heb daar biefstuk gegeten die extreem mals was). De kamer is groot (junior suite) en comfortabel.
En de vriendelijkheid van de mensen aan de balie is fantastisch.

Kamertip: Junior suite is groot.
Beoordeeld op 5 november 2022

Het hotel is uitstekend gelegen en zeer kindvriendelijk. Er is een speelkamer met een kleine klimmuur, 'doolhof' en je kan er FIFA-spelen. De medewerkers zijn zeer vriendelijk. Het eten is er overheerlijk. Je kan er altijd kiezen tussen vis en/of vlees.

Kamertip: Familiekamers zijn ideaal voor een gezin met 2 kinderen.